חשפה שחיתות ב'מרצ' והוזמנה לשימוע

עובדת מפלגת מרצ שנדהמה לגלות שחתימתה זויפה על עשרות טפסי התפקדות למפלגה הגישה תלונה במשטרה, במרצ התכוונו לפטרה אך עפ פניות תקשורת התחרטו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

בשמאל מנסים לייחס לעצמם כל העת פוליטיקה נקייה אך מתברר שהדברים שם, לכאורה, רחוקים מלהיות כאלה: עובדת מרצ שחשפה לפני כחצי שנה חשד לשחיתות בפריימריז של המפלגה - זומנה לשימוע לפני פיטורים בנימוק שאין צורך בתפקידה, אך לאחר שפנתה לפרשן מרדכי גילת מ'כאן', השימוע בוטל והיא הועברה לתפקיד אחר.

מדובר בחקירה שנפתחה במשטרה לפני כחצי שנה, העובדת גילתה שחתימתה זויפה על עשרות טפסי התפקדות למפלגה, אותם קיבלה מפעיל במחנה של ח"כ אילן גילאון. במרצ חשבו ככל הנראה שהחקירה גוועה אך מתברר כי החקירה ממשיכה.

על פי הדיווח ב'כאן', במשטרת מחוז תל אביב חושדים, כי קבוצה מסוימת של תומכי חבר הכנסת אילן גילאון, המתמודד על ראשות המפלגה, ניסתה להיבחר לוועידת המפלגה. לפי החשד, לשם כך הגישו חברי הקבוצה את המסמכים הרלוונטיים – אך העובדת שמופקדת בנושא גילתה שחתימתה זויפה על גבי 48 מסמכים. העובדת דיווחה על המקרה ומזכ"ל המפלגה וחבר הכנסת החדש מוסי רז הוא שהגיש את התלונה למשטרה. המשטרה, מצדה, הזמינה מומחה לבדיקת חתימות.

חבר הכנסת גילאון מסר בתגובה עם היוודע הפרשה: "אני מבין שיש גורמים פוליטיים במרצ שאינם מקבלים את תוצאות הבחירות וגמרו אומר לייחס למפלגה דנ"א של מפלגות אחרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר