יש כבוד

החרדית שקיבלה מריבלין את 'אות הנשיא'

תמי ברוידא, אם חרדית הפועלת לסיוע למשפחות חרדיות שאחד מבני המשפחה חלה במחלה קשה, קיבלה מהנשיא ריבלין את "אות הנשיא" למתנדב עבור קבוצת "חברים לחיים" (חרדים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מארק ניימן/ לע"מ)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין העניק אמש (רביעי), את 'אות הנשיא למתנדב' לשנת תשע"ח, באירוע חגיגי שנערך בבית הנשיא.

אות הנשיא למתנדב הוענק על ידי הנשיא, זו השנה ה-44, ל-12 מתנדבים וארגונים שנבחרו לקבל את הוקרת החברה והמדינה לעשייתם ההתנדבותית.

אחת המתנדבות שזכו לכבוד הנדיר, היא תמי ברוידא, חרדית המתנדבת בעמותת 'חברים לחיים', שזכתה באות עבור העמותה.

בנימוק החלטה להעניק לה את 'אות הכבוד', נכתב: "על סיוע ותמיכה בילדים ומבוגרים החולים במחלות קשות – ובבני משפחותיהם. קבוצת 'חברים לחיים' נוסדה בשנת 2013 במטרה לסייע למשפחות חרדיות, שבהן אחד ההורים או אחד הילדים חולה במחלה קשה.

"הפעילות נעשית באמצעות שתי קבוצות ווטסאפ, שבה מועלים סביב השעון צרכיהן של המשפחות, וכל אחד מהמתנדבים מגיב ומסייע על פי יכולותיו בעת הקריאה. בקבוצה חברים כ-400 מתנדבים".

במהלך נאומו אמר ריבלין: "כבר למעלה מארבעים שנה שאל הבית הזה נכנסים אחת לשנה גברים ונשים שהם דוגמה ומופת לכל מה שטוב ויפה בחברה הישראלית, יחידים וארגונים שמייצגים את המגוון הישראלי.

"בשנת השבעים למדינת ישראל, אנחנו זוכים להעניק את אות הנשיא למתנדב לשתי אוכלוסיות המתנדבים החשובות ביותר: הראשונה, מתנדבים ומתנדבות ותיקים, שהם ובני דורם הקימו את המדינה שלנו. הקבוצה השנייה שמקבלת השנה באופן מיוחד את מטבע ההתנדבות היא קבוצה של צעירים וצעירות שהם דור העתיד שלנו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר