לקראת ההצבעה על חוק הגיוס

לאחר תקופת מתיחות: אריה דרעי נפגש עם חבר המועצת

לאחר תקופה ארוכה של מתיחות בה לא נפגשו, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נפגש פעמיים עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, והציג בפניו את חוק הגיוס החדש • פרסום ראשון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי במעונו של הגר"ד יוסף, ארכיון (צילום: יעקב כהן)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי נפגש בשבוע האחרון, פעמיים, עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, דרעי דן עם הרב בנושא חוק הגיוס החדש.

ל"כיכר השבת" נודע כי דרעי הגיע בשבוע האחרון להתפלל בבית המדרש 'יחווה דעת', ולאחר מכן ירד ללשכתו של הגר"ד יוסף ושוחח עמו במשך דקות ארוכות. הפגישות התקיימו בימי שלישי ורביעי.

במהלך הפגישה דן השר עם חבר המועצת בנושא חוק הגיוס וסוכם כי בימים הקרובים יגיעו הנציגים העוסקים בנושא בכדי להציג לרב את המתווה המלא.

יצוין כי מדובר בפגישות חשובות, שכן דרעי ניפגש עם חבר המועצת לאחר תקופה ארוכה של מתיחות בנהגת ש"ס. על פי ההערכה. דרעי עודכן כי בקרב חברי המועצת ישנה ביקורת על התנהלותו בשל אי ההתייעצות עם המועצת בנושא הגיוס, ובחר להגיע בכדי להרגיע את הרוחות.

כזכור, כפי שנחשף ב"כיכר השבת" בימים אלו מקיימים בש"ס פגישות חשאיות עם בכירי ראשי הישיבות הספרדיות, וזה במטרה לנסות ולהרגיע את הרוחות והביקורת נגד חוק הגיוס החדש. במהלך השבוע נפגש השר דרעי עם ראש ישיבת 'פורת יוסף' הגאון חכם משה צדקה, והשר לשעבר אריאל אטיאס נפגש עם הגאון רבי יהודה כהן - ראש ישיבת 'יקירי ירושלים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר