"שעמום"

הורשע ההאקר מאשקלון שהפחיד את ארה"ב

ההאקר מאשקלון, שהטיל אימה על מוסדות יהודיים בארצות-הברית ועל חברות מטוסים - מביתו באשקלון, הורשע בעבירות של סחיטה באיומים ומסירת הודעות כוזבות (חדשות)

ההאקר מאשקלון בבית המשפט, היום (צילום: יריב כץ)

ההאקר מאשקלון, שהטיל אימה על מוסדות יהודיים בארצות-הברית ועל חברות מטוסים - מביתו באשקלון, הורשע הבוקר (חמישי) בשורת עבירות בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

ההאקר, הורשע בין היתר בסחיטה באיומים ומסירת הודעות כוזבות. יצוין כי הוא הורשע רק בעבירות שביצע בעת שהיה בגיר. באשר לעבירות שביצע בהיותו קטין, הוא יישלח לתסקיר מבחן.

שמו של ההאקר נאסר לפרסום וכן הכרעת הדין ניתנה בדלתיים סגורות מאחר והיה קטין בעת ביצוע העבירות.

השופט גורפינקל ציין בהכרעת הדין כי "הנאשם שינה את גרסאותיו על פי צרכיו. הוא מבין היטב את המשמעות במעשיו. הוא מבין את משמעות הדברים ומשנה גרסאותיו בהתאם לקו ההגנה המתאים לו".

במהלך חקירתו, אמר ההאקר מאשקלון כי "עשיתי את זה משעמום. אני מבין שזה לא היה משחק. אני מצטער". בחקירה אחרת אמר כי "אני אוהב לראות אנשים מתרוצצים בפאניקה".

אביו של ההאקר אמר הבוקר בבית המשפט כי "כש-FBI יבדוק מי היו הלקוחות שלו, הוא יהיה מופתע. זה שקבעו שהוא כשיר לעמוד לדין זה שקר וקונספירציה מול חסר ישע. אנחנו מגדלים את הילד הזה 18 שנה, הוא לא מבחין בין טוב ורע. כושר השיפוט שלו איום ונורא. יש כאן קונספירציה".

פרקליטו של האקר, עורך הדין מאיר זיו, אמר כי "אי אפשר להתעלם בכל המכלול של המשפט הזה מהלחץ האמריקני. הם מצפים להרשעה ולעונש המירבי או להסגרה לארה"ב. זה שהוא נשפט בארץ, זה מנע את ההסגרה לארה"ב. פסילה גורפת של כל חוות הדעת של ההגנה וקבלת כל עבודת התביעה משדרת פה איזה אות מסוים, העננה האמריקאית רובצת פה ודי השפיעה על כל העניין".

כזכור, הצעיר הורשע לאחר ששיגר איומי שווא על פצצות במטסוים ועל פיגועים במוסדות יהודיים בארה"ב. לפי כתב האישום, הוא איים על כ-2,000 מוסדות. את האיומים שיגר הצעיר מביתו כשהוא מסתיר את זהותו באמצעות מחשב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר