החיפושים נמשכים

48 שעות לאחר שנעלם: גובר החשש לחיי התלמיד החרדי

יומיים לאחר שנראה בפעם האחרונה בחוף בהרצליה, טרם נמצאו עקבותיו של הבחור החרדי אליהו אדלר, החיפושים אחריו נמשכים והחשש לחייו גובר • גובה הגלים מונע חיפושים בצלילה (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
החיפושים בחוף הים, היום (צילום: יחידת בראל)

48 שעות לאחר שנראה בפעם האחרונה בחוף הים בהרצליה, טרם נמצאו עקבותיו של תלמיד הישיבה החרדי אליהו אדלר, והחשש לחייו הולך וגובר.

בזק"א ביקשו מהכוננים שלא להגיע לחיפושים בלב ים, שכן גובה הגלים מונע את החיפושים באמצעות צלילה.

בקרב בני משפחתו של הבחור, היתום מאם, מתחננים לציבור להמשיך ולהתפלל ולסייע לכוחות הביטחון: "רק בה' נותר לנו לבטוח".

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת", תלמיד הישיבה שכר קיאק באזור חוף הים בהרצליה ונעלם. הקיאק נמצא יממה לאחר מכן על החוף כק"מ מנקודת היציאה המשוערת של הצעיר אל הים.

ביחידת החיפוש 'בראל' הוסיפו הצהריים כי: "עם אור ראשון בוצעו תצפיות ע"י משקפות ו- Ptz צילום לאורך החוף ולתוך הים בניסיון לאתר פריט או את הנעדר בעצמו. כאמור כל העצמים שנמצאו במים נבדקו ונשללו.בהעדר ממצעים מהותיים הוחלט להעלות ראף עקב החשש".

בת משפחתו של הבחור, אמרה אמש בשיחה עם "כיכר השבת" כי "אליהו יצא לשייט בקיאק ולא חזר, איך יכול להיות שככה בן אדם נעלם? גם הקיאק זה דבר גדול, הוא לא יכול להיעלם".

"היה גם יום חם וגם היו רוחות וגלים גבוהים, הים היה סוער, אולי חס וחלילה נסחף ללב ים? אולי התייבש?", תוהה בת המשפחה בדאגה ומתחננת, "תעשו הכל לאתר אותו, אנחנו בוכים ומודאגים, מה קרה לו? בבקשה תעזרו לנו אנחנו מאוד דואגים".

אליהו אדלר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר