לקראת העמדה לדין?

שוב: סגן ראש העיר ירושלים מאיר תורג'מן נחקר בלהב 433

בתוך ימים ספורים המשטרה צפויה להעביר את סיכום החקירה לפרקליטות, וככל הנראה תמליץ להעמיד לדין את מאיר תורג'מן - סגן ראש עיריית ירושלים, שנחקר בחשד לשוחד (מקומי, י-ם)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לפני זמן קצר (ראשון) הסתיימה חקירה נוספת של סגן ראש העיר ירושלים מאיר תורג'מן. בהודעת המשטרה נאמר: "לפני זמן קצר הסתיימה חקירת נבחר ציבור ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433".

בתוך ימים ספורים, המשטרה צפויה להעביר את סיכומי החקירות לפרקליטות ותמליץ ככל הנראה להעמיד לדין את תורג'מן. תורג'מן חשוד בקבלת שוחד ממשה הבא, מקורבו, בתמורה לקידום ענייניו בעירייה. תורג'מן הכחיש את החשדות ודרש לחזור לעירייה לתפקידו, אך בקשתו נדחתה על ידי בית המשפט.

השבוע (רביעי) קבע בית המשפט המחוזי כי תורג'מן יורחק ב-90 יום נוספים מהעירייה, המשטרה עתרה לבית המשפט המחוזי בראשון לציון בבקשה להאריך את התנאים המגבילים שהוטלו על מאיר תורג'מן, סגן ראש העירייה וממלא מקומו בעוד 90 ימים , בית המשפט המחוזי בראשון לציון קיבל את בקשתם.

מאיר תורג'מן בביהמ"ש, לאחר התפוצצות הפרשה (צילום: עמית הובר, ynet)

לפני כשלושה וחצי חודשים הפכה חקירת היחידה הארצית לחקירות הונאה מסמויה לגלויה, עם מעצרם של שישה חשודים. מהמשטרה נמסר אז כי "נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת". בחקירה משתתפות גם רשות המסים ופרקליטות מיסוי וכלכלה.

לאחר שחרורו נאסר עליו לעסוק בתפקידיו השונים בעירייה, זאת מעבר להרחקה הפיזית מהעירייה ומגורמים המעורבים בחקירה. תורג'מן ערער על כך ובקשתו נדחתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר