סערת הכנס

הגר"י כהן: "הוריתי לתלמידיי לא להגיע לעצרת"

ראש ישיבת 'יקירי ירושלים' הודיע כי תלמידיו לא ישתתפו בכנס שכן הוא הסכים רק לעצרת תפילה אך לא לכנס פוליטי או להפגנה כפי שנראה כעת שהאירוע יהפוך (אקטואליה, חרדים)

הגאון רבי יהודה כהן (צילום: באדיבות המצלם)

מצעד ההכחשות וההתנערות מעצרת שארגנו רבנים ספרדים נגד תיקון חוק הגיוס, ממשיכה להסעיר את עולם התורה הספרדי.

במהלך השבת האחרונה, מסר הגאון הרב יהודה כהן ראש ישיבת 'יקירי ירושלים', שיחה בישיבה והצהיר, כי הוא מוכן ליטול חלק רק בעצרת תפילה ולא בהפגנה נגד חוק הגיוס.

הגר״י כהן סיפר, כי הגאון הרב מלכיאל קוטלר ראש ישיבת ליקווד שכנע אותו להשתתף בכינוס, אולם הוא הודיע שהתנאי להשתתפות רק בתנאי שזו תהיה עצרת תפילה וזעקה בלי נאומים ודרשות ולא פוליטית החולקת על גדולי הדור.

לדברי הגר״י כהן ברגע שהעצרת הפכה לכזאת תלמידי הישיבה לא ישתתפו ולא ייטלו חלק בעצרת המדוברת, שעלולה להפוך להפגנה.

בשיחה עם נכדו של הגר"י כהן הוא אומר ל'כיכר השבת,' כי הסיבה שסבו מגיע מחר לציון בסנהדריה הוא הילולת הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל. לדבריו, סביו מתנגד לעצרות פוליטיות ואף התנה את השתתפותו בכך.

לדברי הנכד: "יש אברכים שמנסים להסית אותו". עוד הוסיף, כי בחורי הישיבה גדולה והישיבה קטנה קיבלו הוראה שלא להגיע לעצרת. בנוסף, הוסיף הנכד, כי במידה והעצרת תהפוך לפוליטית הרי שהוא יחרים את השתתפותו.

כזכור, הבוקר (ראשון) דווח ב'כיכר השבת' על הכחשות מראשי ישיבות ורבנים שחתימותיהם ככל הנראה הוצאו במרמה ובהצגת מצג שווא כי גדול ישראל נגד חוק הגיוס החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר