חקירות השחיתות

שרה נתניהו: "הבשלנית - מחבורת הזבל של מני נפתלי"

בחקירותיה במשטרה, טענה אשת ראה"מ כי כל מה שהבשלנית העידה עליה בפרשת האוכל והזמנת הארוחות הוא "שקר משוקר" וכי "היא אשה דוחה" (חדשות, פוליטי מדיני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

מפרטים נוספים מתוך חקירות בני הזוג נתניהו, שפורסמו היום (ראשון) ב"חדשות 10", עולה כי הגב' שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה כופרת במיוחס לה ומאשימה את עובדי המעון בשקר.

כזכור, הקלטות ממקורבי ראש הממשלה חשפו את הרגלי האוכל של בית ראה"מ, כגון, הזמנת ארוחות ממסעדות חיצוניות, למרות הבשלניות שבמעון. כעת מתפרסמים תמלולים מתוך החקירות, שמהם עולה הכחשתה החד-משמעית של הגב' נתניהו את החשדות.

כך למשל, כאשר החוקר שאל אותה באשר לשמועות כי כל רצונותיה בבית ראה"מ חייבים להתמלא, ואף ציטט את בעלה - בנימין נתניהו שדיבר על רצונה במאכלים מסוימים, הגיבה רעיית ראה"מ בזעם, כי מדובר ב"שקר. שקר משוקר", וכי החוקרים מטיחים בה "דברים שקריים".

עוד טענה שרה נתניהו, כי את רוב בקשותיה לא ממלאים. "שום דבר שאני מבקשת לא עושים", אמרה, כך על פי הדיווח. בהמשך החקירה הצהירה, כי "אני דואגת לכספי המדינה הרבה יותר מראשי ממשלה אחרים ומאבות הבית", וכעסה על ש"אתם מתעסקים כל הזמן באוכל. זו בושה וחרפה".

מני נפתלי (צילום: פלאש 90)

על אתי חיים, בשלנית המעון שטענה כי הגב' נתניהו הכתה אותה, אמרה רעיית ראה"מ, כי מדובר ב"אשה שקרנית ודוחה ומחבורת הזבל של מני נפתלי". לדבריה, "היא ביימה התעלפות וסיפורי שווא עלי. כל מה שסיפרה עלי הוא שקר וכזב".

עוד אמרה שרה נתניהו כי "היא טענה פעם שבעלי, ראש הממשלה, אוהב את בישוליה וזה שקר וכזב". את מני נפתלי, אב הבית לשעבר, הגדירה כ"מנוול גדול ושקרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר