סערת הבחורים בכנסת

הגאון רבי בן ציון מוצפי תוקף: "אני בוש ונכלם בשביל ראשי הישיבות שלהם"

הגאון רבי בן ציון מוצפי תוקף בחריפות את הבחורים החרדים שנכחו ביציע בכנסת בעת הדיון על חוק הגיוס ואומר כי הוא מתבייש בשביל ראשי הישיבות של אותם בחורים (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי בן ציון מוצפי (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

פרסום ראשון: "לנערים אלה אין שמץ של רגש והבנה מינימלית מה תפקידו של בן ישיבה", כך תוקף בחריפות הגאון רבי בן ציון מוצפי, מחשובי הרבנים הספרדים, את הופעתם של קומץ בחורים חרדים ביציע של מליאת הכנסת במהלך הדיון על חוק הגיוס, כפי שדווח ב"כיכר השבת".

הרב מוצפי אמר כי הוא "בוש ונכלם בשביל ראשי הישיבות של אותם 'בחורים'... שדווקא ביום בו כל הציבור החרדי בראשות גדולי ישראל על כל החוגים חרד לעתידם ולגורלם, שהוא גורל עתיד האומה וקיום התורה, מצאו להם ללכת למקום זה בו נשמעים דברי כפירה בתורת משה".

"לנערים אלה אין שמץ של רגש והבנה מינימלית מה תפקידו של בן ישיבה, היכן עליו להמצאות בלילות ובעיקר בלילה זה, היכן אסור לו להיות", הוסיפ הרב מוצפי.

חלק מהבחורים ביציע, אמש (באדיבות המצלם)

הרב המשיך ותקף כי "חילול השם נורא לעיני העמים כולם, בראותם את המשוטטים בלילות הולכים למקום שהגאון מפונוביז ז"ל רבנו יוסף כהנמן כשביקשו ממנו לפני 60 שנה גדולי ישראל לייצג את הציבור החרדי שם, השיב 'אין לי מספיק בגדים לקרוע כל אימת שאיזה כופר ישמיע שם דברי נאצה נגד בורא העולם ותורתו'".

"אני מתבייש במקום ראשי הישיבות, המשגיחים, והר"מים שבחוריהם יכולים לשוטט שם חפשי באין פוצה פה ומצפצף, אסור שהדבר יעבור בשתיקה, וכדי בזיון וקצף", אמר הגרב"צ מוצפי.

הרב סיים את דבריו ואמר כי "חובה על כולנו למחות על השערורייה הנוראה הזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר