רוה"מ לשעבר מכחיש

אולמרט: "הפכתי לחרדי שמניח תפילין? לא היה ולא נברא"

ראש הממשלה לשעבר, האסיר בדימוס אהוד אולמרט, מכחיש כי התחיל להניח תפילין בקביעות, ומבהיר כי רק נענה להתגייס למנייני תפילות של אסירים חרדים כשהיה ב'מעשיהו' (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אהוד אולמרט (צילום ארכיון: ויקטור מזוז, כיכר השבת)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, מכחיש היום (רביעי) את השמועות שנפוצו אודות התקרבותו לדת בעת שריצה את מאסרו בכלא, בגין עבירת השוחד בה הורשע.

בראיון שנתן לעיתונאי מנחם הורביץ בכנס לשכת רואי החשבון באילת, אמר האסיר לשעבר: "שמעתי שאמרו שהפכתי לחרדי שאני מניח תפילין. לא היה ולא נברא. מה כן? היו בכלא כמה חרדים, ועבורם תפילה בציבור הוא דבר חשוב, אז דאגתי שיהיה להם מניין, כדי לכבד אותם".

בדבריו התייחס אולמרט לנושאים נוספים שעל סדר היום. כך הוא אמר בין היתר על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט: "אני לא בטוח שהוא ניחן בחוט השדרה, בנחישות ובעוצמה שמתחייבים מהתפקיד שהוא ממלא. אני לא מתרשם שיש לו את היכולת לקבל את ההחלטות שהוא צריך לקבל, והיות וזה נוגע לפרשיות שמתנהלות עכשיו, יותר מזה אני לא יכול להגיד - למרות שההתרשמות שלי לא מתבססת על שמועות".

"'חגגתי' אתמול שנה לשחרורי מכלא מעשיהו", אמר אולמרט בחיוך, וזכה לתשואות רמות מרבים מהנוכחים באולם הכינוסים, תוך שהוא ממשיך במתקפותיו על מערכות אכיפת החוק.

אני לא חוזר בי מהביקורת שהטחתי בפרקליט המדינה ומבקר המדינה לשעבר, הדגיש אולמרט. "כל מילה אמת. אני לא נסוג בי ולא משנה מה. אם לדור רוצה, שיתבע אותי לדין מחר בבוקר. אני אמרתי שהוא עבריין פלילי ואני לא משנה ממילתי. אני הסברתי למה, ואני לא משנה מהעובדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר