היישוב ניצל

שריפה סמוך לבית מאיר: בתים ראשונים פונו

שריפת חורש משתוללת ללא שליטה סמוך לבית מאיר. כוחות הכיבוי נאבקים עם הלהבות וקו הבתים הראשון פונה בשל חשש להתפשטות האש. קטין נעצר בחשש להצתות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שריפה בבית מאיר, ארכיון (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בשעה זו פועלים שוטרי משטרת ישראל וטייסת הכיבוי בשריפת חורש בסמוך לבית מאיר - השריפה בשלב זה אינה בשליטה. שוטרי משטרת ישראל החלו לפנות קו בתים ראשון בשל חשש להתפשטות האש לאזור.

30 צוותי כיבוי והצלה בפיקוד ממ"ז כב"ה מחוז י-ם טפסר משה סויסה, פועלים בשריפה. בנוסף, 8 מטוסי כבאות מטייסת "אלעד" מסייעים ללוחמי האש על הקרקע.

לוחמי האש נאבקים בעוצמה בתוך קו האש העוטף את הצד המערבי של הישוב בכדי להרחיק את האש מבתי הישוב.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי משטרת ממשיכים לפעול בישוב וסביבו על מנת לשמור על צירי תנועה פנויים לכוחות החרום וההצלה - בשלב זה טרם הושגה שליטה.

סמוך לשעה 20:40 נמסר כי לוחמי האש מתחנות בית שמש וירושלים בסיוע מחוזות כיבוי נוספים, הצליחו לבלום את השריפה סביב הישוב בית מאיר. הודות לפעילות הנחושה של לוחמי האש, כרגע יש רגיעה משמעותית בשריפה והישוב בית מאיר יצא לחלוטין מכלל סכנה.

עדיין לא הושגה שליטה בשריפה ובשטח פועלים כעת 20 צוותי כבאות והצלה, בכדי לבצע כיבוי מוחלט של כל מוקדי האש אשר עדיין בוערים. טייסת הכבאות "אלעד" סיימה את פעילותה עקב החשיכה.

במקביל, פרסמה המשטרה כי חשפה קטין בן 16 החשוד במספר הצתות שהתרחשו בתקופה האחרונה בדרום ירושלים. החקירה שנפתחה לאחר כמה מקרי הצתות העלתה חשד למעורבותו במספר הצתות והמשטרה פתחה כנגדו בהליך פלילי.

במשטרה מדגישים את המסוכנות בשימוש באש, המחייב אחריות יתרה, יש להתרחק מיד מהסכנה ולדווח למוקד המשטרה ומוקדי החירום וההצלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר