ספין?

נציג המשטרה: בתלונה של 'מרצ' לא צוינו כתובות של "מטרדי הרעש"

לאחר שיו"ר ש"ס בתל אביב נתן אלנתן 'הסגיר' את עצמו למשטרה בעוון הפעלת צופרי השבת, מתברר שבמרצ לא ציינו את הכתובות מהם לטענתה עולים "מטרדי הרעש" (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק ובאדיבות המצלם)

בהמשך לחשיפת 'כיכר השבת' לפיה חבר מועצת העיר ת"א מטעם סיעת 'שס' נתן אלנתן 'הסגיר' עצמו למשטרה והודיע כי הוא עומד מאחורי צופרי השבת, וזאת לאחר שנציגת מרצ פנתה למשטרה והתלוננה על "מטרד רעש". היום (ראשון) השיבו במחוז תל אביב של המשטרה למכתבו של אלנתן, ממנה נראה שהתלונה של נציגת מרצ היא לא פחות מספין תקשורתי.

במכתב לאלנתן כותב היועץ המשפטי של תחנת המשטרה במחוז תל אביב, כי "הריני לאשר קבלת פנייתך שבנדון שהופנתה אל מפקד מחוז תל אביב והועברה לטיפול כקצין תלונות הציבור של מחוז תל אביב". עוד מוסיף היועמ"ש כי "בפנייתך מסרת כי הנך עומד מאחורי היוזמה להתקנת מערכות הכריזה לשבת, שהותקנו לדבריך ע"פ דרישת החוק".

בהמשך המכתב לנתן אלנתן, שהגיע לידי 'כיכר השבת' עולה, כי נציגת מרצ חיפשה את הכותרת אבל לא באמת חיפשה להתלונן על "מפגע הרעש" מאחר ואפילו לא טרחה לציין כתובת של בית כנסת שממנו לטענתה פועלת מערכת הכריזה שכל כך מפריע לה.

"במענה לפנייתך, הריני לאשר כי אכן, הובאה לפתחינו תלונה אודות מטרדי רעש הנגרמים מבתי הכנסת ברחבי העיר. מאחר ובפנייה לא נמסרו כתובות בתי הכנסת אליהם מתייחסת הפנייה, ביקשנו לקבל את אותן כתובות להמשך בירור". לסיום כותב נציג המשטרה "הנושא נמצא בבדיקה ובמידת הצורך נפנה לקבלת התייחסותך. לשירותך".

כזכור, בשבוע שעבר פנתה מיטל להבי, נציגת סיעת מרץ בעיר ת"א , למשטרה בניסיון לחבל בצופרי השבת הנשמעים מדי יום שישי כדי להזכיר לציבור את כניסת השבת. לטענת להבי, בחודשים האחרונים ומדי סוף שבוע מופעלים צופרים ומושמעת מוסיקה יהודית מבתי כנסת בתל אביב-יפו, והדבר מהווה ''הפרה בוטה של השקט הציבורי ועבירה על חוק הרעש''.

בתגובה לכך כתב נציג ש"ס שעומד מאחורי היזומה מכתב למפקד מחוז תל אביב ובו הצהיר כי הוא זה שעומד מאחורי היוזמה וכי הכל לפי החוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר