מכרו עבודות לסטודנטים באינטרנט ונעצרו

חשד: 8 חשודים מכרו לסטודנטים עבודות אקדמיות ברשת האינטרנט בתמורה למאות שקלים לעבודה. הבוקר פשטו שוטרים על בתי החשודים ועיכבו אותם לחקירה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לפנות בוקר, הפכה חקירת המשטרה מסמויה לגלויה, עם פשיטת השוטרים בבתיהם של 8 חשודים ממרכז הארץ בגין חשד למכירת עבודות אקדמיות לסטודנטים ברשת האינטרנט.

החקירה הסמויה החלה לפני כשנה, עם קבלת תלונה במשטרה מנציגי אחת האוניברסיטאות בארץ, נגד חברות ברשת האינטרנט המציעות למכירה עבודות אקדמיות לסטודנטים בתמורה למאות שקלים לכל עבודה אקדמית.

עם קבלת התלונה החלו חוקרי המשטרה בחקירה סמויה, במהלכה בוצעו מספר ביומים לרכישת עבודות מאותן חברות ברשת האינטרנט.

החוקרים הצליחו, בחקירה מורכבת ותוך שימוש במיטב האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשות משטרת ישראל, להתחקות אחר בעלי החברות ואחרי אותם חשודים שלחשבונם הופקדו התשלומים עבור העבודות שנמכרו.

הבוקר, הפכה כאמור החקירה לגלויה, עם עיכובם לתחנת המשטרה של 8 חשודים, בשנות ה-30 עד שנות ה-60 לחייהם, מרחבי הארץ.

עו"ד אייל בסרגליק שמייצג שתי חשודות, בנות משפחה, אמר כי אין להן קשר לפרשה, "כך יתבהר בהמשך. בעוד מרשתנו האחת הכינה תוכן אקדמי עבור חברה שרכשה את זכויותיה, ובזה התמצה חלקה, מרשתנו האחרת קיבלה ממנה כסף בשל חובות ולאור קרבתן המשפחתית. בקרוב יתבהר כי אין כל קשר למרשותינו לחשדות המיוחסים להן ואנו סומכים על המשטרה שתבצע את מלאכתה במהירות האפשרית לבירור האמת הפשוטה הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר