הבחירות באשדוד

הלן גלבר: "אין להצבעת החרדים משמעות"

המועמדת שניסתה עד עתה לקבל את תמיכת החרדים ואף נמנעה מלהתבטא בסוגיית מאבקי השבת בעיר מחשש שיעלה לה בתמיכת החרדים, בפוסט מזלזל במיוחד בחרדים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הלן גלבר (צילום: מתוך דף הפייסבוק הרשמי)

ההתבטאות שעלולה לעלות לה במרוץ: המועמדת לראשות העיר אשדוד הלן גלבר יצאה אמש (שלישי) בהתבטאות שעלולה להרחיק ממנה תמיכה חרדית בבחירות, אם הייתה כזו.

גלבר מועמדת בולטת נגד לסרי, רצתה בעבר את תמיכת החרדים ואף נמנעה מלהתבטא בסוגיית מאבקי השבת בעיר מחשש שיעלה לה בתמיכת החרדים.

אלא שכעת יוצאת גלבר בפוסט בפייסבוק, בו מזלזלת בתמיכה החרדית וקורצת בעיקר אל עבר הקהל הדתי מסורתי, בתקווה שאולי משם תבוא הישועה.

וכך כתבה: "בואו נדבר רגע על עובדות. רק עובדות", פתחה גלבר את הפוסט. "עד היום נערך סקר אחד מקיף לגבי הבחירות הקרובות באשדוד. הוא נערך על ידי פרופסור יצחק כץ ממאגר מוחות. הסוקר הבכיר בישראל. סוקר הבית של תנועת הליכוד ושל רוב ערוצי הטלוויזיה. פרט לסקר של כץ לא נערכו סקרים אמיתיים ורחבים אחרים. אפילו לא אחד על ידי סוקרים מהשורה הראשונה".

"מהסקר עולה בוודאות, שאני מביסה את לסרי. יתרה מכך, גם אם החרדים מצביעים כולם ללסרי, זה לא משנה את התמונה, כי 66% מהמסורתיים תומכים בי נגדו. אני מנצחת את לסרי בוודאות, כי לא רק החילונים איתי. גם המסורתיים". כתבה גלבר.
בסיום הפוסט כתבה את משפט המחץ המזלזל בכוח החרדי הגדול בעיר: "זה הסיפור. ואז אין להצבעת חרדים משמעות אמיתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר