צפו בראיון המלא

אלקין: "שום קומבינה לא תעצור אותי, אצלי אין קומבינות"

המועמד לראשות עיריית ירושלים, השר זאב אלקין בראיון מיוחד לכיכר השבת מדבר על המאבקים בתוך הליכוד, הסיכויים לתמיכה חרדית ומבטיח ללכת עד הסוף מבלי לפרוש מהמירוץ (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרק ישראל סלם, פול)

ארבעה חודשים לבחירות המקומיות, המועמד לראשות העיר, השר זאב אלקין בראיון ל"כיכר השבת" מדבר על הכל, מהקרב מול סניף הליכוד דרך הסיכוי לתמיכה חרדית. וגם, מבטיח כי לא יסיר את מועמדותו.

תחילה הגיב אלקין לפרסום ב'ערוץ 2' לפיו אנשי ליברמן פועלים נגדו: "אני כמוך ראיתי את הפרסום. זה אפילו לא ליברמן ונתניהו כל מיני פגישות בסניף המקומי כדי להקשות עליי בריצה כנראה יש מי שמפחד מההתמודדות שלי חבל שאלה השיטות. אני חושב ששום קומבינה לא תעצור את התמודדותי".

יש דיל ברקת אלקין?

"מי שמקשיב להקלטה שנחשפה השבוע, יושבים שם אנשים ודנים איך אנחנו נצליח להפחיד את ראש הממשלה שיש כאן דיל וקומבינה. אין שום דיל ואין שום קומבינה יש הרבה מאוד שתומכים בי מחרדים ועד חילונים ביניהם ראש העיר היוצא.

התמיכה של ביבי תגיע?

"נתניהו היה פעמיים מאוד קרוב להביע תמיכה בי. יש שיח אמיתי מול הסניף המקומי. יש תמיכה רחבה מאוד בליכוד במועמדותי".

נראה שתי רשימות מקבילות למועצת העיר ירושלים?

"מקווה שתהיה רשימה אחת. בהרבה ערים מתמודדים בשתי רשימות. יש נוהג שמועמדים לראשות העיר הולכים ברשימה עצמאית. אבל אני רוצה ללכת יחד עם הסניף".

על תמיכת הציונות הדתית בו, אומר אלקין: "הציונות הדתית ברובה תומכת בי. רואים את זה בכל הסקרים, זה הבסיס של היכולת שלי להוביל בסקרים ברמה הכוללת. גם חלקים בציבור המסורתי חילוני ואפילו חרדי תומכים בי".

לקראת הכרזתו של יוסי דייטש על התמודדותו, אומר אלקין: "בשלב זה אין מועמד חרדי. לא יודע אם יהיה או לא. מערכת היחסים שלי עם הציבור חרדי ומנהיגיי מאפשרת לי להתמודד כמועמד של קונצנזוס רחב. ישנם חלקים בציבור החרדי שמתחברים למסרים שלי, ואני רואה את זה בסקרים ובפגישות אתם".

אלקין מזכיר, כי חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי ראובן אלבז, מכיר במועמדותו ומעריך אותו: "הוא דאג להזמין אותי לאירוע שלו למרות שהוא חבר במועצת החכמים של ש"ס". אומר אלקין.

"יש לי מערכת יחסים טובה עם גפני, ליצמן ודרעי". מוסיף אלקין ומבהיר לסיום, כי לא יסיר את מועמדותו עד היום האחרון: "מתמודד לראשות העיר ומתכוון לנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר