"התרגלתי לסבול"

הסופרת המרגשת, אם ל-6: הדסה קליין ע"ה

בעלת הטור הפופולרי במגזין הנשים, בו תיארה כל שבוע את התמודדותה בשלבי מחלתה הקשה, הובאה הלילה למנוחות, כשהיא מותירה אחריה את בעלה וששת ילדיה קטנים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בהר המנוחות בירושלים הובאה אמש (חמישי) למנוחות, האישה הצעירה הדסה קליין, אם לשישה ילדים, שנפטרה בגיל 31 כתוצאה ממחלת הסרטן.

המנוחה ע"ה, היתה בעלת הטור המרגש "רפאני ואיוושע" במגזין לנשים 'קטיפה', בו גוללה מדי שבוע את תחושותיה וקשייה, תחת הכיתוב הקבוע "הדסה בת שרה יוכבד לרפואה שלימה".

לפני שנתיים וחצי התגלתה בגופה של הדסה המחלה הקשה, מה שהכניס את חייה למערבולת של התמודדות, כאב וגבורה, כשבשלב מסוים היא אף הוטסה לחו"ל לצורך טיפולים במחלתה.

הטור האחרון של הדסה ע"ה

בטורה האחרון שהתפרסם הבוקר, כמה שעות לאחר פטירתה, כתבה המנוחה בין היתר: "התרגלתי! פשוט התרגלתי לחיות עם הסבל המתמשך ולמצוא לי את ההנאות; התרגלתי לזה שאני בקושי מתפקדת בבית והבית נהפך לרשות הרבים בעצה ותושיה; התרגלתי לחרדת המוות הלופתת; התרגלתי לפרידות הקשות מהילדים לצורך טיפולים. כן, פשוט התרגלתי. התרגלתי להכל".

קליין, בתם של הרב יעקב משה וגב' שרה סלומון משכונת רמת אשכול בירושלים, הותירה אחריה את בעלה האברך רבי רפאל הכהן קליין ושישה יתומים קטנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר