אש בדרום

אין אחדות: האופוזיציה במתקפה נגד נתניהו

במפלגת האופוזיציה שוברים את הכללים, ולמרות הלחימה ברצועת עזה, יוצאים במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "ראש הממשלה, נכשל. זה הזמן שלך ללכת" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: המחנ"צ )

אם התרגלנו בשנים האחרונות שבשעת מלחמה, הכנסת מתאחדת ומשאירה בצד את החלוקה של אופוזיציה וקואליציה, הרי שהערב (מוצ"ש) באופוזיציה בוחרים לצאת במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניה וקוראים לו להתפטר מתפקידו.

יו"ר מפלגת העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, אמר הערב בכינוס סיעת המחנה הציוני בקיבוץ בארי: צ"אנחנו כאן בעוטף עזה. באנו לחזק, לתמוך ולשמוע את התושבים.

"מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זו תוצאה של חידלון של ארבע שנים שהקבינט לא מקבל החלטות. ראש ממשלה שעסוק בלכסת"ח בישיבות קבינט שאין מאחוריהן דבר: לא מפעילים מנופים מדיניים, לא מנופים כלכליים, לא מנופים אסטרטגיים – פשוט לא עושים שום דבר. מחכים שיהיה ירי ואז הצבא יגיב. ארבע שנים!".

גבאי סיים את דבריו בקריאה לרה"מ: "ראש הממשלה, נכשלת בלתת ביטחון לתושבי עוטף עזה – זה הזמן שלך ללכת".

יו"ר סיעת המחנה הציוני יואל חסון תקף בלעג: "נעדר - ראש ממשלת ישראל".

לדבריו: "אזרחים יקרים, עזרו לנו למצוא את ראש ממשלת ישראל. האם הוא עדיין צופה במשחקי המונדיאל בארץ זרה? או שהוא כבר מעודכן על כך שגשם הרקטות לא יכול לכבות את שריפות הדרום?.

"רגע האמת הגיע - פיתרון קבוע בעזה או הרמת ידיים מצד ממשלת ישראל והחלפתה באופן מיידי. אי אפשר להמשיך להחזיק את תושבי העוטף והדרום בני ערובה קבועים של החמאס".

"נתניהו, האחריות עלייך", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר