בשורה

ירדן במחווה לתיירים ישראלים: טיול קצר? ויזה ללא עלות

כמה ימים לאחר שעשרות חרדים נסעו להילולת אהרון הכהן ב'ג'בל הארון', הודיע הממשל הירדני כי ישראלים שיגיעו לטיול קצר יקבלו ויזה בחינם, ובכך יחסכו מאות שקלים (תיירות, עולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
יהודים בקבר אהרון הכהן (צילום: מאיר אלפסי)

ירדן החליטה אתמול (ראשון) כי תבטל את חובת התשלום על ויזה לתיירים ישראלים שיגיעו למדינה דרך מסוף יצחק רבין. בנוסף, יוזלו דמי הכניסה לפטרה, כך דווח ב-ynet.

לפי ההחלטה, תיירים שיגיעו מישראל וישהו במדינה פחות משני לילות, לא יחוייבו על אשרת כניסה. יצויין כי עד כה, גיחה בת מספר שעות נכרכה בתשלום של למעלה מ-300 שקלים, ושהייה בת פחות משני לילות עלתה למעלה מ-200 שקלים. הדבר עתיד להוזיל נסיעת חרדים להילולת אהרון הכהן, המתקיימת בראש חודש אב בפטרה.

בנוסף לקיצוץ בדמי הויזה, יוזלו גם דמי הכניסה לאתר הסלע האדום הממוקם אף הוא בפטרה. מדובר באתר תיירות פופולארי, שהוכר כאחד משבעת פלאי תבל וכאתר מורשת של אונסק"ו. הכניסה לאתר הוזל בכמעט 50%, זאת על מנת לעודד תיירות מישראל.

פטרה, ירדן (צילום: שאטרסטוק)

הקלה נוספת שתעודד הגעה קבוצתית לקבר אהרון הכהן, היא דמי היציאה. עד כה חוייבו תיירים ביציאתם מירדן ב-51 שקלים, אך קבוצות של 5 אנשים ומעלה פטורות גם מתשלום זה.

יודגש כי ההוזלות רק על ישראלים שייכנסו לשטח ירדן דרך מסוף יצחק רבין (מעבר ערבה) הסמוך לאילת, ולא דרך גשר שייח חוסיין או גשר אלנבי.

יהודים בהילולת אהרן הכהן, השנה (צילום: מתוך Beni Cheshin בפייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר