אחות המחבל ההרוג: ארגוני הטרור אשמים

בסרטון שהפיץ מתאם פעולות הממשלה בשטחים נראית אחות אחד המחבלים שנהרגו בעזה כשהיא מאשימה את החמאס ושאר ארגוני הטרור במות אחיה ובמצב בעזה (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: 'אלמונסק')

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פרסם ב-"אלמונסק" עמוד הפייסבוק בערבית, תיעוד של בחורה מרצועת עזה, אשר אחיה נהרג בהפרות הסדר האלימות במסגרת מה שמכונה "צעידת השיבה".

בסרטון, אחותו של ההרוג מפנה אצבע מאשימה וגלויה לעבר שלטון טרור החמאס ברצועה, ומציינת כי האשמים במצבם הם ארגוני הטרור ברצועה: "כל יום אנחנו שומעים הבטחות מהנייה שיהיה יותר טוב. אבל כל יום שעובר המצב הופך גרוע יותר. האשמה אצל הארגונים; הם אלה ששלחו אותם לתהלוכות השיבה", לשונה של האחות.

התרגום המלא לדברי אחות ההרוג שמדברת בסרטון: "אללה לא יסלח לארגונים (בעזה). מה האשמה של תהלוכות השיבה? מה אשמתנו? הלוואי שיפסיקו עם תהלוכות השיבה הללו! כל יום מתים בגללם, והעולם מבסוט. שליטי (ערב) מבסוטים. למה אתם מחכים?! כל האנשים (בעזה) או נהרגו או הפכו נכים. כל יום אנחנו שומעים הבטחות מהנייה שיהיה יותר טוב. אבל כל יום שעובר המצב הופך גרוע יותר. האשמה אצל הארגונים; הם אלה ששלחו אותם (לתהלוכות השיבה). מה זו אשמתנו? המולדת שלנו, נכון, והשהידים שלנו מוכנים ללכת למען המולדת, אבל צריכה להיות לזה תכלית, לא שילכו ככה סתם בשביל כלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר