מרכסים לעיר האדומה

פרסום ראשון: דרעי מינה את נתי חייק ליו"ר הסיעה בחיפה

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מינה את נתי חייק - עוזרו של ח"כ יעקב מרגי וחבר מועצת העיר רכסים - לעמוד בראשות הסיעה בעיר חיפה. חייק: "מודה על האמון שנתנו בי" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתי חייק (צילום: שלום שגיא ואהרן ברוך ליבוביץ)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מינה את נתי חייק, לכהן כחבר מועצה ויו"ר סיעת ש"ס בעיר חיפה, כך נודע ל"כיכר השבת". עם זאת, יתכן ובשל חילוקי דעות בתוך הסיעה המקומית, דרעי יבצע חלוקה אחרת, כך שחייק יקבל את תפקיד הסגן בשכר וחבר מועצה אחר יזכה בפקיד יו"ר הסיעה.

חייק, המשמש כיום כחבר מועצת רכסים ועוזרו הקרוב של יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי, נחשב לאחד מהעסקנים הצעירים הבולטים בתנועת ש"ס.

בין היתר, טיפל חייק בשנים האחרונות, במסגרת תפקידו בלשכת מרגי, בכל סוגיית אי קבלת בנות ספרדיות למוסדות החינוך.

כמו כן, בחודש שעבר הציע דרעי לחייק את תפקיד ראש מועצת עמנואל, עם אפשרות ליו"ר ברכסים, אך חייק סרב בשל נסיבות אישיות, ולכן דרעי הכריע כי ישמש בתפקיד הבכיר בעיר חיפה.

יצוין כי העיר חיפה נמצאת בימים אלו בעין הסערה כאשר ב'דגל התורה' מבקשים להדיח את ראש העיר המכהן יונה יהב, בזמן שבש"ס טרם קיבלו החלטה בנושא.

כפי שנחשף אמש ב"כיכר השבת", בשל העובדה כי מדובר בעיר 'מורכבת', דרעי הטיל את האחריות על ניהול הבחירות בחיפה על מנכ"ל ש"ס חיים ביטון ובכיר ש"ס עמי אילוז.

נתי חייק מסר בתגובה כי "אני שמח בבחירה של יו"ר התנועה בי כדי להוביל, מאז שהתחתנתי אני מתנדב לכל מה שהתנועה מבקשת ממני. עכשיו כשהטילו עלי את התפקיד בחיפה אני אעשה זאת בשמחה. מודה על האמון שנתנו בי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר