בישיבת הסיעה

דרעי לח"כים: למרות הביקורת נתמוך בחוק הלאום

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הודיע הצהריים לחברי הכנסת של המפלגה כי הסיעה תצביע בעד חוק הלאום, וזה למרות הביקורת הקשה והחשש שהחוק יפגע בציבור החרדי (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הודיע הצהריים (שני), במהלך ישיבת הסיעה השבועית, לחברי הכנסת כי הסיעה תתמוך בחוק הלאום, וזה למרות הביקורת הקשה נגדו.

בימים האחרונים עסוקים בכנסת בחוק הלאום, כאשר לא מעט מהח"כים באופוזיציה מפעילים לחץ דווקא על חברי הכנסת החרדים בכדי לנסות ולגרום להם להצביע נגד החוק.

אך לאחר שהשינויים שנעשו בחוק, בסיעות החרדיות - מלבד ח"כ ישראל אייכלר - סבורים כי הם אינם אוהבים את החוק אך יכולים להצביע בעדו. ואכן, לדברי נוכחים בישיבת הסיעה, כך הודיע היום השר דרעי לחברי סיעתו.

יצוין כי ב'ליכוד' רואים בחוק הלאום כחוק חשוב אותו הם מבקשים להעביר עוד בכנסת הנוכחית. וכך גם הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשי הסיעות החרדיות, כשהואר מדגיש שהדבר יכול לדרדר את המערכת עד כדי הליכה לבחירות.

ח"כ אורי מקלב מתייחס לחוק הלאום, היום

יצוין כי גם בסיעת 'יהדות התורה' מעריכים כי חברי הכנסת יצביעו בעד החוק, מלבד ח"כ ישראל אייכלר שדורש התייעצות עם הרבנים, בזמן ששאר החכי"ם טוענים כי תמיכתם מגיעה לאחר ההתייעצות עם גדולי ישראל.

מלשכת השר אריה דרעי נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "עדיין לא הוחלט סופית. השר הולך להתייעץ בנושא עם ראשי המפלגות החרדיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר