רק בתעסוקת חרדים: שיתוף פעולה בין הבנקים ותעשיית הפינטק

התעסוקה בעולם הבנקאות של המחר, יעמוד במרכז כנס "בנקאות וקריירה" שייערך במרכז כיוון בירושלים ביום רביעי הקרוב. בכנס יקבלו המשתתפים הזדמנות לבחון את עולם הבנקאות והתעסוקה בבנקים מנקודת מבט חדשה (קריירה, שיווקי)

כנס בנקאות וקריירה. (צילום: יחצ)

עולם הבנקאות נתפס עד לפני מספר שנים כענף יציב מאד מערכתית ותעסוקתית. עבודה בבנק נודעה כמשרה בעלת תנאים סוציאליים מעולים ושכר יציב. כמו רוב הענפים המוצאים עצמם בצומת דרכים חדשה עם ההתפתחות הטכנולוגית המואצת, גם ענף הבנקאות נמצא במקום זהה, כשלדוגמא, את רוב הפעולות הבנקאיות יכול כל לקוח לבצע דרך המחשב או האפליקציה, במקום להתייצב פיזית בסניף הבנק מול פקיד אנושי. כל זאת תודות לתחום ה- Fintech, המחבר בין פיננסים וטכנולוגיה ומוביל מגוון הליכים חדשים להתנהלות טכנולוגית של חברות פיננסיות.

תחום הפינטק נמצא ברשימת עשרת הטרנדים הטכנולוגיים החמים בעולם. זהו אחד התחומים שמאתגרים את העולם הפיננסי המסורתי, ובעיקר את הבנקים. לפי הערכות שונות בישראל קיימות 250 חברות בתחום הפינטק, מתוכם סטארט-אפים שגייסו ברבעון הראשון של 2018 לבדו 328 מיליון דולר.

התחרות עם חברות מתעשיית הפינטק, מעודדת את הבנקים לשלב טכנולוגיות חדשניות בשירותים שהם מעניקים ללקוחותיהם. התפקידים הדומיננטיים משתנים לתפקידים טכנולוגיים, וגיוס כוח האדם לאיוש המשרות בבנק עומד בסימן שינוי.

התעסוקה בעולם הבנקאות של המחר, יעמוד במרכז כנס "בנקאות וקריירה" שייערך במרכז כיוון בירושלים ביום רביעי הקרוב (ו' אב 18.7.18). בכנס יקבלו המשתתפים הזדמנות לבחון את עולם הבנקאות והתעסוקה בבנקים מנקודת מבט חדשה.

"לירון זורמן, יזם ומומחה לפינטק יפרט וירחיב על השינוי המתחולל, על מגוון ההשלכות, ואף יעניק כלים מעשיים להשתלבות במערכת הבנקאית החדשה", מספרת ליאל פרץ, מנהלת אגף מעסיקים ותעסוקה במרכז כיוון. "לאחר ההרצאה תינתן הצצה מצולמת ואותנטית לעבודה הבנקאית בעולם החרדי בירושלים. במקביל יעמדו לרשות המשתתפים דוכני תעסוקה לאיסוף מידע על משרות בנקאיות ולהגשת מועמדות".

למי מיועד הכנס?

"הכנס מיועד לכלל הסטודנטים ולבוגרי התארים בתחומי ניהול, שיווק כלכלה ופיננסים. רבים שתהו לגבי התעסוקה הבנקאית או התלבטו לגביה יוכלו לקבל את מירב המידע המקצועי ולצאת מן הכנס עם מגוון כלים רלוונטיים ובעיקר מודעות נרחבת שתסייע ללא ספק בהבנת העולם הבנקאי החדש והאפשרויות הטמונות בו".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר