"פשוט בושה"

מי השרים המסרבים לעבור בדיקת פוליגרף?

בשל ההדלפות מישיבות הקבינט הסגורות הציע השר נפתלי בנט לערוך בדיקת פוליגרף לכל חברי הקבינט ולחשוף את זהות המדליף. רוב השרים בקבינט בעד הבדיקה ויש גם מתנגדים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, ליברמן ודרעי (יונתן זינדל, פלאש 90)

המערכת הפוליטית סוערת בימים האחרונים בשל ההדלפות מישיבות הקבינט הסגורות. יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט ביקש לערוך בדיקת פוליגרף לכל חברי הקבינט בכדי לזהות את המדליף, רוב חברי הקבינט בעד המהלך אך יש גם מתנגדים.

העיתון 'ידיעות אחרונות' בדק מול חברי הקבינט כולם, מי יסכים לבדיקת פוליגרף ומי יתנגד. 9 מ - 12 חברי הקבינט הסכימו, 3 התנגדו.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, החרדי היחיד סביב שולחן הקבינט הסכים לעבור את הבדיקה. כך גם שרת המשפטים איילת שקד שאמרה: "אם כולם יעברו פוליגרף, מובן שאסכים".

יו"ר 'כולנו' משה כחלון אמר: "אני תומך בכל מהלך שימנע הדלפות, ירתיע ויעניש את מי שצריך". השר לביטחון פנים גלעד ארדן הסכים בתנאי שכולם יעברו את הבדיקה: “שכל מי שנוכח קבוע בישיבות הקבינט יעשה זאת כולל הדרג המקצועי".

השר ישראל כץ סובר כי המהלך אינו ראוי. מלשכתו נמסר ל'ידיעות אחרונות': "השר כץ, בדיוק כמו היועץ המשפטי לממשלה והגורמים הנוספים, הביע את התנגדותו באופן עקרוני וקבוע לבדיקת שרים בפוליגרף, מאחר והוא סבור שהדבר לא ראוי ובעייתי".

השר זאב אלקין סרב להגיב האם יסכים לבדיקה: "זה פשוט בושה מה שקורה עם הדלפות מהקבינט. ואת דעתי בנושא השמעתי שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר