לא עוזבת

איילת שקד: אתמודד על ראשות הממשלה - רק אחרי בנט

שרת המשפטים איילת שקד מבהירה כי היא נשארת בבית היהודי, וכי לא תפתיע את יו"ר מפלגתה השר נפתלי בנט כך שאם תתמודד על ראשות הממשלה - זה יהיה רק אחריו (בארץ)

השרה איילת שקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שרת המשפטים איילת שקד מבהירה הבוקר (שלישי) כי לא תפתיע את יו"ר מפלגתה השר נפתלי בנט וכי אם תתמודד על ראשות הממשלה - זה יהיה רק אחריו.

בראיון לרזי ברקאי ורינה מצליח ב'גלי צה"ל', הבהירה שקד כי היא נשארת בבית היהודי, זאת בניגוד להצהרותיו של ח"כ דוד ביטן שאמר כי "שקד יכולה להביס כל אחד בליכוד".

שקד הוסיפה כי אם תתמודד על ראשות הממשלה זה יהיה רק אחרי בנט. לדבריה, "בנט ואני מסתדרים היטב. הוא יודע שאני לא אפתיע אותו בצורה כזו או אחרת".

במהלך הראיון התייחסה שקד גם להדלפות מהקבינט ואמרנ כי "צריך לעשות בדיקת פוליגרף - ככה נגלה פעם אחת ולתמיד מי מדליף, אחר כך כולם ישתקו. מי שהדליף לא צריך לשבת בקבינט יותר".

אמש דווח כי המיליארדר יוסף יצחק גוטניק, הזכור בין היתר כמי שמימן את קמפיין "נתניהו טוב ליהודים" שבלט בעזרה לניצחון הראשון של נתניהו בבחירות לראשות הממשלה בשנת 1996, מודיע כי הוא רוצה לראות את שרת המשפטים איילת שקד כראש הממשלה אחרי עידן נתניהו.

בראיון לעיתונאי הג'רוזלם פוסט ומעריב גיל הופמן, גילה גוטניק, כי בשנים האחרונות הוא יצר קשר הדוק עם שקד, וכי הוא אף מתכוון - לאחר שלאחרונה הוחלט לבטל את פשיטת הרגל - לגייס את משאביו הכלכליים כדי לעזור לה לנצח.

"בחרתי בשקד כממשיכת דרכו של נתניהו", הסביר גוטניק, "בגלל דעותיה הימניות, כושר המנהיגות שלה, היכולת שלה לאחד ישראלים כחילונית שמכבדת את הדת, ובגלל שאני מאמין שהגיע הזמן שבראשות ממשלת ישראל תעמוד שוב ראש ממשלה אישה"...

הוא אף ייעץ לה לעזוב את הבית היהודי ולהצטרף לליכוד. במכתב ששלח גוטניק לשרת המשפטים הוא הדגיש שעכשיו הזמן לעשות את השינוי. לדבריו, "אני מאוד שמח לתמוך בה כיורשתו של ביבי. כשהואי יעזוב, היא צריכה להנהיג את הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר