תיעוד בלעדי

הפגישה החשאית של השר זאב אלקין עם האדמו"ר מבעלזא

הקרב על הציבור החרדי בירושלים נמשך. השר זאב אלקין נועד בחשאי עם האדמו"ר מבעלזא במעון הנופש בטלז סטון, אך טרם ברור האם האדמו"ר יתמוך בו בבחירות (חרדים, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אלקין אצל הרבי מבעלזא (באדיבות המצלם)

תיעוד בלעדי: ימים מתוחים עוברים על המועמדים לראשות העיר ירושלים, כאשר שאלת השאלות היא מי יצליח ללכד סביבו את תמיכת הציבור החרדי, כאשר בשלב זה נראה כי החרדים יתפצלו בהצבעתם.

מתיעוד בלעדי שהגיע לידי "כיכר השבת" נראה המועמד השר זאב אלקין, מלווה בראש המטה שלו, בביקור חשאי במעון הנופש של האדמו"ר מבעלזא, בקרית יערים טלז-סטון.

הביקור התרחש בשעות הערב אמש (שני) בו השתתפו גם ח"כ ישראל אייכלר וח"מ עיריית ירושלים מטעם בעלזא מיכל הלברשטאם. עם זאת, עדיין לא ברור האם האדמו"ר יחליט על תמיכה באלקין.

בתמונת המצב העכשווית, כל עוד המועמד החרדי יוסי דייטש טרם הכריז על התמודדותו - אך במקביל פועל לגבש תמיכה סביבו, הרי שניתן להעריך כי אלקין במצב טוב בציבור החרדי, כאשר במקביל הוא סוגר על תמיכת רבנים בכירים מהציונות הדתית.

כעת, מנסה אלקין ליצור סדק בגוש החרדי ונפגש בימים אלו פגישות שרובן חשאיות עם גורמים חרדים מכלל המגזרים.

מלבד זאת, הערכות הן כי "הפלג הירושלמי" יפעל לטובת מועמדותו של אלקין תמורת תופינים כאלה ואחרים, באם לא יצליחו להגיע להבנות על תמיכה במועמד החרדי יוסי דייטש, מולו הם מנופפים בשוט של מועמדות חיים אפשטיין.

כזכור, בסקר קמיל פוקס שפורסם בסוף השבוע, השר אלקין מנצח עם 27%, אחריו המועמד החילוני עופר ברקוביץ עם 23.5%, יוסי דייטש עם 18.1% ובמקום הרביעי משה ליאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר