יוזמה חדשנית

בקרוב ב'אל-על': תוכלו לבצע צ'ק אין לטיסה בעזרת רובוט

ומה דעתכם על מתג פשוט שתסמנו בו לדיילים אם אתם רוצים לישון? • במסגרת תחרות חדשנות הוצעו למעלה מ-350 רעיונות חדשניים לשדרוג חויית הטיסה (תיירות בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בתום תחרות חדשנות שבמסגרתה אותגרו עובדי אל-על לחשוב על רעיונות לשיפור חויית הטיסה, הכריזה חברת התעופה על הרעיונות המצטיינים.

לפי אתר PC, מאז השקת התחרות בחודש מרץ, הוגשו על ידי עובדי החברה ונציגיה מסביב לעולם למעלה מ-350 רעיונות מעניינים, אך מתוכם בחר חבר השופטים שלושה רעיונות מנצחים, אותם מתכוונת החברה ליישם בזמן הקרוב. יתכן כי מדובר במהלך שמיועד להחזרת אמון הציבור בחברת התעופה, שנמצאת במשבר בימים אלו.

בין הוגי הרעיונות שנבחרו ניתן לסמן שניים כמעניינים במיוחד:

יהונתן ארנון הציע לפתח בוט - רובוט ממוחשב וחכם שיתקשר איתכם בעזרת בינה מלאכותית, יתן לכם מענה אדיב ושירותי ויסייע בביצוע פעולות כגון צ'ק אין, בלי כל מאמץ מצד הלקוח. מדובר במהפך של ממש, כאשר עד היום רובנו עברנו תהליך ארוך ומפרך בנמל התעופה.

מהפך בצ'ק אין. נתב"ג (צילום: שאטרסטוק)

הלקוח יוכל לשוחח עם הבוט, אשר יבצע עבורו את הצ'ק אין וישלח למכשיר הטלפון שלו את כרטיס הטיסה. בשלב מאוחר יותר צפוי הבוט גם להודיע ללקוח על עיכובים בזמן ההמראה או שינויים אחרים, ויאפשר לו לשנות או לשדרג מקום ישיבה במטוס או להוסיף כבודה. הבוט נמצא כבר בשלבי פיתוח וצפוי לעלות לאוויר כבר בחודשים הקרובים.

רעיון מעניין נוסף שזכה בתחרות, הוא של נועה ברזילי, דיילת קרקע בחברה. ברזילי סיפרה את מה שכל נוסע יודע: "בטיסות ארוכות, יש נוסעים שלא מוכנים לוותר על ארוחת הבוקר, אך יש נוסעים שאינם מעוניינים שהדיילים יפריעו להם לישון". ברזילי הציגה דגם של מתג פשוט, שמאפשר לנוסע לסמן בקלות אם ברצונו להמשיך לישון או שיעירו אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר