מכתב נועז

מנכ"ל כללית התפטר: הקופה לא יכולה לתת שירות למבוטחיה

נועז בר ניר, מנכ"ל קופ"ח כללית הודיע על עזיבתו את התפקיד לאחר שנה אחת בלבד בשל מצבה של הקופה וחוסר האמון שלו שהקופה תוכל לתת שירות למבוטחיה (בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

מנכ"ל שירותי בריאות כללית, נועז בר ניר, הודיע אתמול (שלישי) על סיום תפקידו, אחרי שנה אחת בלבד. במכתב חריף ששלח להנהלת הקופה הסביר בר ניר כי המצב התקציבי של הקופה לא מאפשר לתת למבוטחים את מה שמגיע להם והלין על ה"רגולציה השוחקת ושחיקת מקורות".

יו"ר הקופה אלי אדמוני, הודיע על כינוסה של ועדת איתור למציאת מחליף. בר ניר הודיע כי הוא אינו מחכה למינוי וכי הוא יוצא בסוף השבוע הבא לחופשה מתוכננת של כמה שבועות בהודו, ונראה כי הוא יסיים באופן מעשי את תפקידו עוד בטרם נבחר לו מחליף. בינתיים, תנוהל הקופה הגדולה בישראל על ידי היו"ר אדמוני וצוות מצומצם של סמנכ"לים.

מכתב התפטרות של נועז בר ניר

מדובר בתפקיד משמעותי במיוחד במערכת הבריאות, הכללית הוא ארגון הבריאות השני בגודלו בעולם, עם תקציב של כ-25 מיליארד שקל בשנה. קופת החולים מבטחת כ-4.5 מיליון ישראלים והיא מעסיקה כ-40 אלף עובדים. אך למרות גודלה של הכללית ישנן טענות רבות על התנהלותה.

על פי הדיווחים, בין בר ניר שמונה לתפקיד לפני כשנה לבין ועד עובדי הקופה היו מתחים רבים והם התנגדו מראש למינויו בדרישה למנות משהו מתוך הקופה, מה שייתכן והשפיע על ההחלטה של המנכ"ל הפורש.

נועז בר ניר. צילום: הדס פרוש

יו"ר הקופה אדמוני אמר, כי "ברצוני להודות לנועז על תרומתו הרבה. בשנה האחרונה הוביל נועז את הפעילות לצמצום האפליה התקציבית הקיימת בין בתי החולים הממשלתיים לבתי החולים שאינם בבעלות המדינה. כמו כן, קידם באופן משמעותי את רפואת האונליין בכללית והציב במרכז את השירות הרפואי והמינהלי מנקודת ראותו של המטופל. בשם הדירקטוריון אני מודה לנועז על תרומתו רבת השנים לכללית בתפקידו כמנכ"ל ובתפקידיו הקודמים, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר