הישג ונסיגה

הרב רפי פוירשטיין עורק למחנה אלקין בירושלים

מערכת הבחירות בירושלים ממשיכה לספק הפתעות: הרב רפי פוירשטיין מ'צהר' חובר למועמד זאב אלקין, שבמקביל סופג מכה מסיעתו הליכוד שככל הנראה לא תממן את ריצתו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הרב פוירשטיין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הרב רפי פוירשטיין, מבכירי רבני ארגון הרבנים הדת"לי 'צהר', מביע היום (רביעי) את תמיכתו בשר זאב אלקין כמועמד לראשות העיר ירושלים, תמיכה הבאה לאחר שרבנים מהזרם החרד"לי דווקא חברו אליו.

בכך עורק הרב פוירשטין ממחנה המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ', מסיעת 'התעוררות', שבכנס שלו לפני חודש וחצי הוא נכח ועודד.

לתמיכתו של הרב רפי פוירשטיין ישנה משמעות, מעבר להיותו כאמור מבכירי 'צהר', מאחר והוא רב קהילה דתית-לאומית בשכונת הר נוף בירושלים.

במכתב התמיכה בשר אלקין, הוא כתב באופן הברור ביותר: "אני קורא לתושבי ירושלים לתמוך במועמדותך, על מנת לממש שאיפות גדולות".

אלקין (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בתוך כך, על פי מכתב שפרסמה היום הועדה המוניציפלית של הליכוד, מסתמן כי המפלגה לא תתמוך באלקין כמועמד לראשות עיריית ירושלים. מהמכתב עולה, כי לא יהיו פריימריז למועמד המפלגה, וכי הליכוד יגיש רשימת מועמדים למועצת העיר בלבד - שנבחרה על ידי סניף הליכוד בבירה.

במכתב, עליו חתמו ראשי הועדה, נכתב כי "הועדה שקלה בכובד ראש את העמדות השונות שרווחות בקרב חברי סניף הליכוד בבירה, כשלנגד עיניה עמדו שיקולים שהצטברו לכדי 'נסיבות מיוחדות', שהיוו את המסד שעליו הושתתה החלטתה".

"בנסיבות הקיימות, עריכתן של בחירות מקדימות למועמד הליכוד לראשות העיר ירושלים תחטיא את מטרת ההליך שנועד לבחור מועמד בעל סיכויים להיבחר. קיומן של פריימריז בנסיבות אלה תוריד לטמיון משאבים רבים המצויים ממילא במחסור, ביניהם משאבים ארגוניים ומשאבים כספיים, שהליכוד מעדיף להשקיעם במערכת הבחירות למועצת העיר", נאמר בהחלטה.

מהמכתב המעודד מהרב פוירשטיין (צילום מסך)
המכתב המאכזב מהליכוד (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר