לראשונה מ'צוק איתן'

סמוך לשבת: סמ"ר אביב לוי נהרג מירי צלפים בגבול עזה

סמ"ר אביב לוי הי"ד, נהרג סמוך לכניסת השבת בגבול רצועת עזה. אביב נפגע מירי צלפים • מדובר בחייל הראשון שנהרג מאז 'צוק איתן' לפני כארבע שנים • "תשמור על המשפחה מלמעלה" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
סמ"ר אביב לוי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה ובראל אפרים, ynet)

במהלך השבת הותר לפרסום פרטי התקרית החמורה שהובילה להתחממות בגבול רצועת עזה. דובר צה"ל הודיע כי סמ"ר אביב לוי הי"ד, בן 21 מפתח תקווה, נהרג כתוצאה מירי צלפים. לוי הוא לוחם צה"ל הראשון שנהרג בגבול הרצועה, מאז מבצע 'צוק איתן' לפני כארבע שנים.

הבשורה על נפילתו נמסרה להוריו לשני אחיו הקטנים בעת שהיו בחופשה באיטליה. אחיו אוריין סיפר: "אביב עשה הכל למען החיילים שלו. פעם פגשתי חייל שלו במקרה והוא סיפר שאין אחד שלא אוהב אותו במחלקה שלו. הוא נתן להם כל מה שהם צריכים - את הלב".

בת זוגתו נפרדה ממנו בדמעות: "אהוב יקר שלי, לוחם שלי. לא נקלט לי מה שקורה מהרגע שהלכת לי. הלב נשרף והדמעות לא מפסיקות לזלוג. מי היה מאמין שתלך לי כל כך מהר. מסרבת להאמין שאתה לא כאן איתי יותר. . אהוב שלי, תמיד אזכור אותך ותמיד תהיה בלבי. תשמור עליי ועל המשפחה המדהימה שלך שם למעלה. הגעגוע אליך חזק כל כך".

מדובר צה"ל נמסר: "דובר צה"ל מוסר כי נפל לוחם צה"ל לאחר שנפגע מירי מחבלים לעבר כוחות צה"ל בדרום רצועת עזה".

מאז נפילתו של אביב הי"ד, צה"ל תקף מטרות חמאס ברצועת עזה, אך למרות הערכות, במהלך היום, שבת קודש, השקט נשמר בגבול הדרומי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב, לאחר צאת השבת: "אני שולח תנחומים מעומק הלב בשמי ובשם אזרחי ישראל להוריו ואחיו של אביב לוי, לוחם גבעתי שנפל אתמול בגבול עזה.

"אביב נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה, ולצערנו המאבק הזה לפעמים גובה מאיתנו מחיר כבד מנשוא. ליבנו עם המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר