הקרב בי-ם

קיצוניים תלשו שלטים של רחל עזריה מהאוטובוסים • צפו

זאב אלקין ורחל עזריה יצאו אמש עם קמפיין הבחירות שלהם בירושלים, כאשר קומץ קיצוניים הצליחו לייצר פרובוקציה כשתלשו שלטים של עזריה מהאוטובוסים • צפו בתיעוד (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: איציק פ.)

בימים אלו של תקופת בחירות מוצפת ירושלים בשלטי בחירות של כל המפלגות וכל המועמדים לרשויות המקומיות כאשר חלק מהמעומדים החלו הלילה (שני) להציף את העיר בשלטי הבחירות שלהם.

אולם מי שעקב אחרי קמפיין הבחירות של המועמדת לראשות העיר רחל עזריה, שיצא אתמול לדרך ונמרח על גבי אוטובוסים בעיר, נוכח כי חלק מהשלטים הושחתו על ידי קומץ קיצוניים, בעת מעבר האוטובוס בשכונת גאולה.

תמונתה של עזריה אינה מתפרסמת אמנם בשכונות חרדיות בעיר, מחשש לפגיעה ברגשות החרדים, אולם חלק מקווי האוטובוסים עוברים בשכונות המעורבות והחרדיות.

הקמפיין של רחל עזריה יצא אתמול לדרך עם הסלוגן: "זה אפשרי לחיות ביחד".

גורמים חרדים בעיר טוענים כי קיימת אפשרות שבהמשך יצטברו מקרים שכאלה כפרובוקציה, כדי למקד את הדיון במועמדת וברשימתה אך צריך מראש לדעת כי מדובר בקומץ קטן שאין לייחס למעשיו כל חשיבות.

רחל עזריה הגיבה לפרובוקציה ואמרה כי "הניסיון האלים לפגוע במערכת הבחירות אינו משקף את ירושלים, את הירושלמים, או את הציבור החרדי. להפך. זאת קבוצה קיצונית, ושולית. בירושלים אנחנו יודעים לחיות יחד מתוך כבוד הדדי, גם אם זה לא תמיד קל. לא ניתן לקיצוניים להחליט עבורנו. במוצאי תשעה באב אני אומרת למשחיתים: את המודעות קל להדביק מחדש, בתוצאותיה של שנאת חינם הרבה יותר קשה לטפל. אבל אנחנו נעשה זאת. הרוב המכריע של תושבי ירושלים מתנער מכם. חילוניים, דתיים וחרדים כאחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר