סיכמה עם גבאי

לבני תמונה ליו"ר האופוזיציה: "נחליף את השלטון"

יו"ר העבודה אבי גבאי קיבל את מבוקשו מעמיתתו לראשות המחנה הציוני ח"כ ציפי לבני כי גם בבחירות הבאות היא תמשיך במסגרת פוליטית זו, ובשל כך העניק לה את ראשות האופוזיציה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

יו"ר העבודה אבי גבאי ויו"ר התנועה ציפי לבני הודיעו היום (שני) על הסיכום אליו הגיעו ביניהם, לפיו היא תשמש כיו"ר האופוזיציה במקום יצחק הרצוג שכזכור פרש לתפקיד ראש הסוכנות.

מאז נודע דבר פרישתו של הרצוג, החלו המגעים הפוליטיים הללו, כשגבאי התעקש כל העת שרק אם לבני תתחייב לו שתישאר במסגרת הסיעה המשותפת 'המחנה הציוני' גם בבחירות הבאות, הוא יסכים למינויה כיו"ר האופוזיציה.

ואכן כך סוכם: יימשך שיתוף הפעולה במסגרת "המחנה הציוני" שתרוץ כסיעה מאוחדת בבחירות הקרובות, כשהמשך פעילותה של מסגרת זו יהיה על בסיס המבנה הקיים.

בהודעת המפלגה נכתב: "ציפי לבני תמונה ליו"ר האופוזיציה על מנת לפעול יחד להגדלתו של המחנה הציוני כסיעה חזקה שתחליף את השלטון הנוכחי בכזה שעובד עבור האזרחים".

לדברי אבי גבאי: "אנחנו עושים היום צעד משמעותי בבניית האלטרנטיבה לשלטון הנוכחי. מחנה שיהווה תקווה חדשה לאזרחי ישראל ויאפשר לנו להשקיע את כל האנרגיות החוצה, בשכנוע ציבורים חדשים".

לבני מצידה הגיבה: "היום אנחנו מציגים אופוזיציה ואלטרנטיבה. אבי גבאי ואני משלבים ידיים ומייצרים אופוזיציה חזקה ואלטרנטיבה חזקה לישראל שבמרכזה המחנה הציוני. החלטנו לחזק את המחנה הציוני כבסיס ליצירת גוש רחב, לעבוד במשותף – אני כראש האופוזיציה וגבאי כראש המחנה הציוני והמועמד לראשות הממשלה, במטרה להחליף את השלטון".

חברת הסיעה ח""כ איילת נחמיאס ורבין בירכה על ההודעה, ואמרה: "אבי גבאי קיבל ביחד עם ציפי לבני את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר. לבני אדם ראוי ועתיר ניסיון, ולצד הסכם המשך הפעילות המשותפת של סיעת המחנה הציוני, נוכל להניע מהלכים לחיזוק הגוש לקראת הבחירות והחלפת שלטון הימין הקיצוני שמכרסם כל חלקה באחדות העם והחברה בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר