תפנית חיובית

נתניהו למקורביו: אודיע על תמיכה בשר זאב אלקין

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בסוף השבוע למקורביו כי בכוונתו לצאת בהודעת תמיכה בהתמודדות השר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים, מה שיהווה מכה למועמד משה ליאון (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
השר אלקין וראש הממשלה במליאת הכנסת (צילום: נעם רקין פנטון / Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון להכריז בימים הקרובים על השר זאב אלקין כמועמדו לראשות עיריית ירושלים. במידה והדבר אכן יקר, הרי שמדובר במכה לשרים אביגדור ליברמן ואריה דרעי שפעלו למנוע את התמיכה בכדי שלא לפגוע במועמדם משה ליאון.

על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן', ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא בסוף השבוע בשיחות סגורות ואומר: "אני מתכוון כבר בימים הקרובים להכריז על תמיכתי בזאב אלקין במרות שלו לראשות עיריית ירושלים".

תמיכת נתניהו צפויה להיות חיזוק משמעותי למועמדותו של השר אלקין, שכן בסיעה המקומית ירושלמית החליטו שלא להתערב ולהמליץ על מועמד לראשות העיר, מה שהביא את אלקין להקמת סיעה חדשה ולהתמודדות ללא תקציב הבחירות של 'הליכוד'.

כזכור,לפני כחודש התייחס יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ דוד ביטן לבחירות בירושלים ואמר: "לא חשוב מה יחליט נתניהו אבל השר זאב אלקין יהיה ראש העיר ירושלים. תרשמו".

ביטן התייחס להתלבטות של נתניהו בהודעה הרשמית ואמר: "הסיבה שנתניהו לא תומך באלקין היא בגלל התנגדות סניף הליכוד בירושלים. עם זאת אין סיכוי שאלקין לא יבחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר