פרסום ראשון

פילוג ב'כולנו': גלנט תומך במועמד 'הליכוד'

בעוד במפלגת "כולנו" הצהירו על תמיכתם בישי מימון לראשות העיר צפת, השר יואב גלנט עשה דין לעצמו והודיע על תמיכה במועמד שוקי אוחנה: "המועמד המוביל לראשות" • צפו (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ישי רוזנטל)

מה שקרה אמש (שני) בצפת מלמד יותר מכל אולי על כוונותיו הפוליטיות של השר יואב גלנט. בעוד במפלגת "כולנו" הצהירו על תמיכתם בישי מימון לראשות העיר צפת, השר גלנט עשה דין לעצמו והודיע על תמיכה במועמד שוקי אוחנה.

מזה זמן רב שהשר גלנט, לפי הדיווחים, פוזל לעבר מפלגת "הליכוד". גלנט נצפה לא פעם בכינוסים פנימיים של המפלגה, ונראה כי בקדנציה הבאה ימצא עצמו מחוץ למפלגת "כולנו".

מתיעוד שהגיע לידי "כיכר השבת" נראה גלנט משתתף בכנס תמיכה למועמד לראשות העיר צפת שוקי אוחנה, מועמד מפלגת הליכוד. הנתמך בשלב זה גם על ידי 'דגל התורה' ומפלגת 'יחד'.

במהלך ביקורו לא הסתיר גלנט את תמיכתו הנלהבת במועמד הליכוד: "הגעתי לצפת, להיפגש עם המועמד המוביל לראשות העיר חברי שוקי אוחנה ושותפיו לדרך על מנת לקדם יחד את העיר. לצפת יש פוטנציאל בלתי רגיל לבנייה התפתחות ושגשוג. זו העיר המרכזית בגליל ואפשר להופך אותה לפנינה, אני משוכנע שהצוות בראשות שוקי אוחנה יעשה את המלאכה הזו, אנו במשרד הבינוי והשיכון כמובן נקדם את יישום התוכניות בהובלת אוחנה בראשות העיר".

המועמד לראשות העיר ישי מימון מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "מפלגת כולנו תומכת באופן מלא בישי מימון ורשימתו למועצת העיר בצפת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר