בתגובה לציוץ טראמפ

איראן לארה"ב: "כוחותיכם בטווח האש שלנו"

מנהיגי משמרות המהפכה באיראן יוצאים היום בשלל הצהרות לוחמניות נגד ארצות הברית, בתגובה לציוץ המדובר של הנשיא טראמפ כי "תסבלו מתוצאות שמעטים סבלו כמותם" (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טראמפ ורוחאני (צילום: Frederic Legrand, COMEO/saeediex - Shutterstock)

מפקד משמרות המהפכה של איראן הגיב לאיומיו אתמול (שני) של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כלפי איראן, והתריע מפני "התגובה העוצמתית שלנו".

"ארה"ב אפילו לא יכולה להעלות על דעתה את תגובת איראן, שתגרום לה להתחרט על איומיה. ארה"ב צריכה להזהיר את כוחותיה - שבטווח האש שלנו", הוסיף המפקד.

קצין איראני בכיר אחר אמר על איומיו המדוברים של טראמפ, כי הם "לוחמה פסיכולוגית בלבד".

בכלי תקשורת ממלכתיים במדינה דווח, כי הקצין, גולמחוסיין גייפרבאר, הוסיף: "אמריקה רוצה להשמיד את איראן, לא פחות. טראמפ לא יכול לעשות שום דבר נגד איראן. לעולם לא ננטוש את אמונותינו המהפכניות. נמשיך להתנגד ללחצים מאויבים".

כזכור, לאחר שנשיא איראן חסן רוחאני הזהיר את ארצות הברית "שלא לשחק עם זנב האריה, שמא היא תמצא את עצמה באם כל המלחמות", צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, באותיות גדולות - כהדגשה או כי נלחץ לו מקש ה-Caps lock במקלדת - "לעולם, אבל לעולם, אל תאיים שוב על ארה"ב, או שתסבול מתוצאות שמעטים סבלו כמותם לכל אורך ההיסטוריה".

"אנחנו כבר לא מדינה שתקבל את דברי האלימות והמוות המופרעים שלך. היזהר!", סיים נשיא ארה"ב את ציוצו שזכה בתוך זמן קצר לכותרות ראשיות בכל רחבי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר