"האם המזריקה"

אמה של החשודה: "הפרשה נגרמה בבית החולים"

הסבתא של הילדים, אמה של "האם המזריקה", החשודה כי פגעה בילדיה, התייצבה להגנת בתה: "אני לא חושבת שהבת שלי עשתה משהו במזיד" והאשימה את הרופאים (חרדים, ארץ)

האם החשודה בבית המשפט (צילום: ישי פורת - ynet)

"אני לא חושבת שהבת שלי עשתה משהו במזיד", כך הצהירה היום (שלישי) אמה של האם החשודה מירושלים כי הזריקה אינסולין לילדיה כדי להציג מצג שווא שהם חולים בסוכרת, לאחר הדיון בבית משפט השלום בירושלים בו הוארך מעצרה של האם החשודה עד יום ראשון.

הסבתא של הילדים, אמה של האם החשודה, התייצבה להגנת בתה ואמרה כי "אני יודעת שהנכדים שלי חולים בסוכרת".

ב-ynet דווח כי אמה של החשודה הוסיפה והפנתה אצבע מאשימה לרופאים ואמרה כי "המערכת הרפואית ציידה אותם במכשירים. זאת עובדה שהילדה שלי פונתה לשערי צדק לבדיקות. הילדים אובחנו, עברו בדיקות. יש מחדל מסוים".

"אני לא חושבת שהבת שלי עשתה משהו במזיד", היא הוסיפה, "אני לא חושבת שזה נכון לפנות לבת שלי לפני שפונים לרופאה. להחזיק את הבת שלי במעצר ולהגיד שהיא התעללה בילדיה? הבת שלי ילדה עשרה ילדים ב-12 שנה, בלידה האחרונה נולד ילד פג".

האם חתמה את דבריה ואמרה כי "הפרשה התחילה בבית חולים ונגרמה בבית החולים".

אמם של הילדים חשודה כי יצרה מצג שווא לפיו חמישה מילדיה חולים בסוכרת במטרה לקבל קצבת נכות מהביטוח הלאומי. לפי החשד, המשפחה קיבלה בין 800 אלף למיליון שקלים.

בנוסף, חשודה האם כי פגעה קשות בבנה הצעיר, בן שנה ושבעה חודשים, לאחר שהזריקה לו אינסולין לשווא. הוא פונה לפני כחודש לבית החולים 'שערי צדק' - שם הוא עדיין מאושפז - כשהוא סובל מדימום מוחי ומפרכוסים. קיים חשש לפגיעה מוחית ונזק בלתי הפיך לתינוק.

כאמור, היום בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרה של האם. מדובר בהארכה חמישית במספר, מאז מעצרה, אך בראשונה מאז הותרה הפרשה החמורה והמזעזעת לפרסום, בסוף השבוע שעבר. אבי המשפחה שוחרר למעצר בית.

לטענת נציג המשטרה בדיון, טענה שהתקבלה כאמור על ידי סגן נשיא בית המשפט השופט גד ארנברג, האם הודתה בחלק מהמיוחס לה ו"נדרשות פעולות חקירה נוספות".

"אמנם מדובר בהארכת מעצר חמישית, אולם לא ניתן לומר שהמבקשת שקטה על שמריה. ניתן לראות שנעשו ונעשים כל העת פעולות חקירה רבות שהיה בהם כדי לקדם את החקירה", כתב השופט בנימוקי הארכת המעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר