התפללו

פעוט חרדי בן שנה טבע בדלי מים; מצבו קשה

אמו של הפעוט הכינה דלי כדי לנקות את הבית ויצאה לסידורים, כעבור זמן מה בנה בן ה-13 מצא את אחיו הפעוט בן השנה בתוך הדלי. הוא פונה במצב קשה לבית החולים (בארץ)

זירת הטביעה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

פעוט כבן שנה, בן למשפחה חרדית, פונה אמש (שלישי) במצב קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים לאחר שטבע בדלי מים בביתו.

כוחות ההצלה הוזעקו לבית משפחה ברחוב זכרון יעקב בבירה בשל דיווח על פעוט שטבע בגיגית מים. החובשים החלו בפעולות החייאה ופינו אותו במצב קשה לבית החולים.

מפרטים ראשונים עולה כי אמו של הפעוט הכינה דלי עם מים כדי לנקות את הבית, השאירה אותו באמבטיה ויצאה לסידורים. כעבור זמן מה, אחיו הגדול של הפעוט, בן 13, שנשאר עמו התקשר בבהלה לאמו ודיווח לה כי מצא את הילד בתוך הדלי.

משה מזרחי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "יחד עם פרמדיק ורופא של איחוד הצלה ביצענו בפעוט פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים. צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הגיעו למקום עקב אופי האירוע".

חובש מד"א ישי לוי סיפר: "הייתי במוקד החירום בתחנה בירושלים כשהתקבלה הקריאה ומיד יצאתי למקום כשבמקביל החובשים במוקד הדריכו את מזמין האמבולנס בביצוע פעולות החייאה בסיסיות. כשנכנסתי לדירה ראיתי את הפעוט מחוסר הכרה ומיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי מציל חיים. המצב שלו היה קשה מאוד והוא פונה בניידת טיפול נמרץ במהירות".

מבית החולים שערי צדק נמסר אמש כי "תינוק בן שנה פונה במצב קשה לשערי צדק. בוצעו פעולות החייאה ממושכות ליצוב מצבו. מועבר ליחידה לטפול נמרץ ילדים מונשם ומורדם. מצבו קשה". הבוקר נמסר כי "התינוק עדיין במצב קשה מונשם ומורדם ביחידה לטפול נמרץ ילדים".

מהמשטרה נמסר כי "שוטרים הוזעקו לדירת מגורים בשכונת רוממה בעקבות פעוט כבן שנה שטבע בדלי עם מים. צוותי מד"א שהוזעקו גם הם העניקו לילד טיפול ראשוני מציל חיים ופינו אותו במצב קשה לבית החולים. המשטרה פתחה בחקירה".

הציבור מתבקש להרבות בתפילה עבור הפעוט אהרן בן הינדא לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר