עם מקלות עבים

"האם המזריקה" מירושלים חשודה גם בהכאת ילדיה

פרשת "האם המזריקה" מירושלים מסתעפת עם חשד נוסף כי האם נהגה להכות את ילדה - עם מקלות עבים - עד שהם נזקקו לקבלת טיפול רפואי. אמש, מעצרה הוארך (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
האם החשודה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

'האם המזריקה' מירושלים החשודה כי הזריקה 'אינסולין' לבנה בכדי לקבל תשלום מהביטוח לאומי, חשודה גם בהכאת בניה, שאף נאלצו לקבל בעקבו כך טיפול רפואי.

על פי הדיווח ב'כאן', כמה מילדי המשפחה נזקקו לטיפול רפואי בשנים האחרונות בשל פציעות שנגרמו להם כתוצאה מאלימות של האם.

העיתונאית יערה שפירא הוסיפה בדיווח כי "חקירת המשטרה מהימים האחרונים ביססה חשד שלפיו הילדים הובאו למרפאות עם פציעות שהצריכו טיפול רפואי, כתוצאה ממכות קשות שספגו מהאם – בין השאר באמצעות מקלות עבים שנתפסו בבית המשפחה. כל הילדים נחקרו על ידי חוקרי ילדים, וחלקם סיפרו להם על המכות שספגו".

כזכור, אמש, בית המשפט האריך בשישה ימים את מעצרה של האם. מדובר בהארכה חמישית במספר, מאז מעצרה, אך בראשונה מאז הותרה הפרשה החמורה והמזעזעת לפרסום, בסוף השבוע שעבר. אבי המשפחה שוחרר למעצר בית.

לטענת נציג המשטרה בדיון, טענה שהתקבלה כאמור על ידי סגן נשיא בית המשפט השופט גד ארנברג, האם הודתה בחלק מהמיוחס לה ו"נדרשות פעולות חקירה נוספות".

"אמנם מדובר בהארכת מעצר חמישית, אולם לא ניתן לומר שהמבקשת שקטה על שמריה. ניתן לראות שנעשו ונעשים כל העת פעולות חקירה רבות שהיה בהם כדי לקדם את החקירה", כתב השופט בנימוקי הארכת המעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר