תביעת פיצויים

תביעה נגד פעיל "טיף" שסטר לילד יהודי בחברון

הורי הקטין שהפעיל סטר לו בעוצמה על פניו הגישו באמצעות 'חוננו' דרישה לפיצויים על סך 75 אלף ש"ח מהארגון. מחוננו נמסר: "מצפים מהמדינה להעמיד את התוקף לדין" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך צילומי האבטחה)

השבוע (שני) פנה ארגון 'חוננו' לארגון TIPH בדרישה לתשלום פיצויים בגין תקיפת הילד בחברון. באירוע שהתרחש לפני כשבועיים, תועד עובד הארגון בחברון כשהוא סוטר בעוצמה בפניו של הילד לאחר שהאחרון השליך חפץ על הפעילים. ארגון 'חוננו' באמצעות עו"ד מנשה יאדו הגיש את הדרישה בשמם של הורי הילד.

"העובד תועד סוטר בעוצמה רבה בפניו של הקטין", נכתב בפנייה, "הארגון קיבל אחריות על המקרה והחזיר את העובד של מחוץ לגבולות המדינה. בהמשך לכך מבוקש בזה כי הארגון יקבל את האחריות גם במישור הפרטי וישלם פיצויים הולמים לקטין על התקיפה. תקיפת קטין בעוצמה כה רבה מהווה עוולה לפי כל דין ואמות מידה".

דרישת הפיצויים בפנייה עומדת על סך 75 אלף ש"ח.

עו"ד מנשה יאדו מסר: "העצמה החריגה של הסטירה שהניף המשקיף לפניו של הקטין מלמדת על השנאה, והאיבה, והסיכון שנשקף מאותו משקיף כלפי הציבור היהודי. טוב עשתה טי"ף שהרחיקה את התוקף ממדינת ישראל, אולם עליה לשאת גם בנזק ולפצות את הקטין. מעבר לכך אנו נצפה ממדינת ישראל להביא את התוקף לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר