היירוט הישראלי

דאעש מציג: אלו שרידי המטוס הסורי שהופל

המדינה האיסלאמית פרסמה תיעוד לכאורה של שרידי מטוס הקרב הסורי שהופל על ידי ישראל בצד הסורי של רמת הגולן. בסרטון שהופץ ברשת נראית גופתו של הטייס שנהרג (חדשות)

שרידי המטוס הסורי (צילום: מתוך טוויטר)

המדינה האיסלאמית (לשעבר דאעש) פרסמה היום (רביעי) תיעוד לכאורה של שרידי מטוס הקרב הסורי שהופל על ידי ישראל בצד הסורי של רמת הגולן. המטוס התרסק באזור אגן הירמוך, שנשלט על ידי אנשי דאעש בסוריה.

ארגון הטרור טען כי הטייס שנהרג כתוצאה מיירוט המטוס הוא עמראן מרעי מלקטיה. ברשת אף הופיע סרטון קשה לצפייה, שבו נראית גופה חרוכה - שלטענת ארגון הטרור שייכת לטייס שנהרג. בינתיים, בסוריה אישרו כי טייס שהיה על המטוס נהרג, אולם לא מסרו את זהותו.

כזכור, אמש בשעות הצהריים דווח על מטוס קרב סורי מסוג "סוחוי" שהופל באמצעות שני טילי פטריוט ברמת הגולן, לאחר שחדר כשני קילומטרים לתוך שטח ישראל. טייס שהיה במטוס נהרג. בתחילה דווח כי טייס המשנה נעדר, ועלה חשש כי הוא נפל לידי דאע"ש, אולם בהמשך התברר כי על המטוס היה רק טייס אחד.

"מערכות ההגנה האוויריות שלנו זיהו מטוס של חיל האוויר הסורי ממריא מבסיס חיל האוויר הסורי T-4 וחודר לשטח ישראל" אמר אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"זו הפרה בוטה של הסכמי ההפרדה בינינו לבין סוריה מ-1974. אני חזרתי והבהרתי שלא נקבל שום הפרה כזאת, לא נקבל שום חדירה ושום זליגה לשטחנו, לא מהקרקע ולא מהאוויר. כוחותינו פעלו בהתאם. אנחנו עומדים על כך שסוריה תכבד בקפדנות את הסכמי ההפרדה בינינו לבינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר