תם המאבק

ת"ת "סנהדרין" קיבל מפתחות מניר ברקת

לאחר מאבק ארוך במסדרונות עיריית ירושלים, ת"ת 'סנהדרין' קיבל את המפתחות למבנה החדש בהר חוצבים, יו"ר ועד ההורים דוד כהן: "קיבלנו את המגיע לנו" (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הבוקר (שישי), נערך טקס מסירת המפתחות וקביעת מזוזה במבנה החדש לת"ת 'סנהדרין', המאבק שהתפרסם לראשונה ב"כיכר השבת", נמשך גם השבוע לאחר שיו"ר וועד ההורים הבהיר כי הת"ת לא יכנס למבנה החדש כל עוד לא יקיימו את ההסכם במלואו.

בהסכם שנערך בין הנהלת הת"ת ויו"ר ועד ההורים מול רה"ע ניר ברקת ומנכ"ל העירייה אמנון מרחב, נכתב שהת"ת יעזוב את המבנה הישן ברוממה ויקבל מבנה חדש וראוי לשימוש. ההסכם כזכור, קיבל את ברכתו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן. יו"ר שס השר דרעי וסגן רה"ע צביקה כהן נתנו את אישורם.

אמש (חמישי), בשעות הלילה נערכו דיונים בין הצדדים והבוקר הגיעו וועד ההורים והנהלת הת"ת לטקס מסירת המפתחות. בוועד ההורים טענו, כי כבר בעבר לאחר שהסכם יצא לדרך, גורמים מסוימים ניסו לחבל בסיכום ולהפר אותו. ובשל כך יצא שוב יו"ר וועד ההורים דוד כהן בהבהרה "כל עוד ההסכם לא יכובד, התלמידים לא יעזבו את המבנה ברוממה".

כאמור, הבוקר תם המאבק ונערך טקס קביעת המזוזות. רה"ע ניר ברקת שעמד לצד סגנו צביקה כהן ויו"ר וועד ההורים דוד כהן, אמר: "שעושים העברות של בית ספר, אין מצב שהוא יורד ברמה" ובניגוד להצהרות שיצאו ממקורביו הבהיר ברקת: "לא הייתם במלחמה אתנו, שמרתם על הילדים שלכם שהם גם שלנו". ברקת הוסיף: "ידענו שבסוף צריך למצוא מתווה, גם שהיה לנו קשה ידענו שאנחנו צריכים למצוא לכם פתרון. עוד לא מברכים על המוגמר אבל תודה רבה לכל השותפים, אני מתפלל שהילדים שלכם ירוו נחת והת"ת יצמח במעלה הדרך"

מחזיק תיק חינוך חרדי סגן רה"ע צביקה כהן, שיבח את וועד ההורים בראשות דוד כהן על מסירותם למען ילדי הת"ת והודה לרה"ע ניר ברקת. והוסיף: "אריה דרעי עזר הרבה מאוד בבנין הזה, אילולי הוא לא היינו עומדים כאן".

כהן המשיך ואמר: "מילה טובה לאנשי דגל התורה, גם שתיק החינוך נמצא בידי ש"ס אתם פותחים 150 כיתות לקראת השנה הבאה. יו"ר החינוך העצמאי אברהם יוסף ליזרזון קפץ: "הרב צביקה אל תקפח, יהדות התורה לא דגל התורה, יש גם את אגודת ישראל. לקול צחוקם של המשתתפים צביקה כהן השיבו: "הרב ליזרזון תרד לסוף דעתי, דגל התורה מעולם לא הייתה לבד".

בטקס השתתפו: רה"ע ניר ברקת, מחזיק תיק חינוך חרדי סגן רה"ע צביקה כהן, מנכ"ל העירייה אמנון מרחב, מנכ"ל החינוך העצמאי לייזר סורצקין, היו"ר אברהם יוסף ליזרזון, יו"ר וועד ההורים דוד כהן והנהלת הת"ת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר