מתיחות בממשלה

נתניהו נגד ליברמן: מדבר גבוהה ועושה הפוך

גורמים בסביבת נתניהו תקפו בחריפות את שר הביטחון אביגדור ליברמן והאשימו אותו בדיבורים על תקיפת חמאס מחד אך וויתורים על דעת עצמו מאידך שפוגעים בהרתעה (בארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מחלוקת בממשלה: שר הביטחון אביגדור ליברמן נמצא במתיחות גוברת עם ראש הממשלה על רקע המצב בדרום. על פי הדיווח ב"החדשות", שר הביטחון רצה להנחית מכה קשה יותר על חמאס, אך ראש הממשלה מנע זאת ממנו.

ליברמן, שכזכור יצא עם האמירה המפורסמת שלו "אם אני אהיה שר הביטחון, אחסל את הנייה תוך 48 שעות", חוטף ביקורת רבה על מדיניותו הרכה לכאורה כלפי חמאס בהסלמה מול רצועת עזה בחודשים האחרונים. אך לפי הדיווח ב"החדשות" מי שמונע זאת ממנו הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה נתניהו.

ליברמן, מעוניין להגביר את עוצמת התגובה ברצועה. בהסלמה לפני כשבועיים ב12 ביולי רצה להנחית מכה קשה ועוצמתית יותר על החמאס וכן בכל שאר ההסלמות, אך נתניהו מנע זאת ממנו ככל הנראה בעקבות מבחני הבגרות שהתקיימו באותו יום.

גם בכל הנוגע להמשך מדיניות הממשלה בנוגע לטיפול בחמאס, מעוניין שר הביטחון לפעול ביד הרבה יותר קשה מזו שצה"ל פועל בה כיום.

גורמים בסביבת ראש הממשלה הגיבו ואמרו כי "ליברמן מדבר גבוהה, אבל בפועל עושה הפוך. לדוגמה, 12 שעות לאחר שהכריז שלא יפתח את מעבר כרם שלום הוא פתח אותו לאספקת גז על דעת עצמו ובכך מנע לחץ אפקטיבי על החמאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר