סמל הטרור

אחרי 8 חודשים: עאהד תמימי שוחררה מהכלא

הנערה הפלסטינית שהכתה חייל צה"ל שוחררה יחד עם אימה לאחר שמונה חודשי מאסר שנגזרו עליה בשל המעשה. היא צפויה להתקבל בקבלת פנים חגיגית בכפרה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
תמימי בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

הנערה הפלסטינית שהכתה חיילים, עאהד תמימי בת ה-17 ואמה נרימאן, השתחררו היום (ראשון) בשעת בוקר מוקדמת מכלאן, שמונה חודשים אחרי שנכלאו.

עאהד ונרימאן מהכפר נבי סאלח בבנימין, נעצרו אחרי שתקפו שני חיילי צה"ל בעת אחת ההפגנות השבועיות של פעילי שמאל קיצוני וערבים בכפר מגוריהן והכו אותו מול המצלמות.

תמימי הבת אף הואשמה בעידוד פיגועי טרור נגד יהודים, כשאמרה "הכוח שלנו באבן שלנו... הם צריכים לשאת באחריות לכל תגובה שתבוא מאיתנו - אם זה פיגוע דקירה או פיגועי התאבדות או זריקת אבנים, כולם צריכים לעשות משהו ולהתאחד כדי שהמסר שלנו יגיע - שרוצים לשחרר את פלסטין". באופן כללי היא הייתה שותפה למקרים רבים של הסתה והתפרעות מול חיילי צה"ל בכפרה.

בהסדר טיעון שנחתם עם השתיים הודתה תמימי בהסתה והפרעה לחייל. עאהד תמימי ואמה נרימאן נשלחו ל-8 חודשי מאסר והוטל על שתיהן קנס כספי בגובה 5000 שקלים.

יצוין, כי בחוות הדעת של השב"כ שהוגשה בעניינה נכתב, כי "היא מחזיקה באידאולוגיה הקיצונית, וביחד עם המצב הביטחוני השורר בשטח, נשקפף ממנה פוטנציאל מסוכנות אם תשוחרר שחרור מוקדם".

ברחוב הפלסטיני הפכו את עאהד לסמל טרור והיא צפויה להתקבל בחגיגות ופרחים. על פי הדיווחים היא תחגוג את השחרור על קברו של יאסר עראפת ובכפרה יערכו לה קבלת פנים עם מסיבת עיתונאים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר