תאונה טרגית

ההורים נפשו בתאילנד, הבן נהרג בתל אביב

אילון שלו-אמסלם בן ה-13 נהרג בתאונת דרכים לאחר שנהג שיכור עלה על אי התנועה עליו עמד עם חברו שנפצע באורח בינוני. הוריו ששהו בתאילנד מיהרו לחזור לישראל (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הילד אילון שלו- אמסלם והרכב הפוגע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בתאונה קטלנית שאירעה ביום חמישי בלילה בתל אביב נהרג הילד אילון שלו-אמסלם בן ה-13 וחברו דניאל חכמי נפצע. היום מתברר כי הילד שנהרג התארח בבית חברו לאחר שהוריו נסעו לחופשה בתאילנד והוא העדיף להישאר בישראל.

על פי הדיווח ב-ynet, הילד שנפצע, סיפר שהבחין במכונית הנהג השיכור - שנייה לפני שעלתה על אי תנועה ופגעה בהם. הוא הספיק להתרחק וצעק לאילון - שלא הספיק. כשהגיע האמבולנס לזירת התאונה, העלו הפרמדיקים את חכמי הפצוע לטיפול - והוא צעק: "רגע, יש עוד חבר". אז, למרבה הטרגדיה, הבחינו אנשי ההצלה כי שהמכונית העיפה את אילון למרחק רב. לא היה לו שום סיכוי והוא נהרג במקום.

חכמי, שנפצע בינוני, סובל משברים ומאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב. הוא עדכן מיד לאחר התאונה בקבוצת הוואטסאפ שבה היו חבריהם המשותפים של השניים אודות האירוע הקשה: "תקשיבו, תענו דחוף, מי שער; אילון מת, עשינו תאונה. דרסו אותנו. אני חצי מתתי ואת אילון מצאו גוסס".

"אילוני שלנו נקטף מאיתנו", כתבו בני משפחת שלו אמסלם במודעת האבל. "נדרס למוות בעודו על המדרכה והוא רק בן 13. פרח, אהוב שלנו, נוח בשלווה". ההלוויה תתקיים היום (ראשון) בשעה 15:00 בבית העלמין קריית שאול, תל אביב.

מקורבים למשפחה מסרו, כי היא "שרויה בהלם עמוק ובאבל כבד מנשוא נוכח הטרגדיה האיומה שפקדה אותם. המשפחה מזועזעת והמומה מהתנהגותו של הנהג הדורס, שלא לקח אחריות על מעשיו, סירב לשתף פעולה, לא היה מוכן למסור בדיקות דם ואף העמיד קו הגנה בדוי ותלוש מהמציאות שאינו עולה בקנה אחד עם העובדות והמידע שנאספו עד כה. למשפחה אמון מלא בפרקליטות ובמערכת אכיפת החוק שתדע לטפל בעניין באופן מקצועי וראוי".

מבדיקת כמות האלכוהול בדמו של הנהג שדרס למוות את אילון בצומת הרחובות ש"י עגנון ואבן גבירול בעיר, נמצא כי הוא היה שיכור כשבגופו כמות של 600 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אוויר נשוף - יותר מפי שניים מהמותר. הבדיקה בוצעה באמצעות "נשיפון", אך כשהתבקש לעבור בדיקת "ינשוף" - סירב.

בינתיים, במשטרה מנסים להגיע לאנשים שהיו עם הנהג לפני שעלה על הרכב, כדי לדעת כמה אלכוהול צרך או האם השתמש בסמים. במשטרה סתרו גם את טענת הנהג הפוגע, שלפיה הכביש היה רטוב בזמן התאונה - ואמרו כי הדבר התרחש אחריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר