הטרגדיה בנתניה

הילדה טיפסה על הכביסה וצנחה אל מותה

מחקירת המשטרה את האירוע המחריד בנתניה בו מצאה את מותה ילדה בת חמש לאחר שנפלה מגובה תשע קומות, עולה כי אין חשד לפלילים וכי מדובר בתאונה ביתית קשה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
רוקסלנה קליוז'ני (צילום: באדיבות המשפחה)

המשטרה שחקרה את האירוע הקשה בנתניה בו מצאה את מותה רוקסלנה קליוז'ני, בת החמש, שנהרגה לאחר שנפלה מביתה שבקומה התשיעית בנתניה, קבעה כי מדובר בתאונה ביתית ואין חשד לפלילים. בני משפחה וחברים ליוו אמש (ראשון) את הילדה למנוחות והשתתפו באבלם הכבד של בני המשפחה.

מבדיקת נסיבות האירוע הטרגי, עולה שככל הנראה הילדה טיפסה על ערימת כביסה שהייתה בחדר הכביסה בבית, סמוך לחלון. כך היא הגיעה לחלון שלא היה מסורג וככל הנראה איבדה שיווי משקל ונפלה. חבלי הכביסה והגגונים בדרך לא בלמו את נפילתה והיא צנחה והתרסקה על רצפת האספלט של החנייה.

זירת האירוע. צילום: אלירן אביטל. תיעוד מבצעי מד"א

האם ההמומה שהבחינה בנפילת הבת, מיהרה למטה ומצאה אותה מחוסרת הכרה. היא הרימה אותה וסחבה אותה אל מתחת הבניין, עד שלמקום הגיע צוות מד"א שקבע את מותה.

על פי הדיווחים, זמן רב אחר כך ישבה האם על הקרקע, כשהיא נשענת על עמוד הבניין בהלם ולא מעכלת את הטרגדיה שהכתה בה.

פרמדיק מד"א רפי שבע, שהגיע לזירת האסון, סיפר: "מדובר בטרגדיה נוראית. כשהגענו לבניין ראינו את הילדה שוכבת מחוסרת הכרה בחניה. היא הייתה ללא סימני חיים. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר