פתח את הקמפיין

לסרי קרץ לחרדים: "אנו עדים לשנאה והפחדה"

ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, המבקש להיבחר בעוד שלושה חודשים לכהונה נוספת, פתח הערב את קמפיין הבחירות שלו בנאום בו תקף במרומז את המועמד האנטי חרדי בעיר (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יחיאל לסרי (צילום מסך: ארכיון, מתוך פייסבוק)

ראש עירית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי חשף הערב (שני) את קמפיין הבחירות ואת תוכנית העבודה שלו עד שנת 2025, בהשתתפות מאות מתושבי העיר.

במהלך מסיבת העיתונאים התייחס לסרי למועמד שמעון כצנלסון, שכזכור בנה את הקמפיין שלו על הפחדה מפני הציבור החרדי המקומי כשתקף את מה שכינה 'חרדיזציה'.

"אנחנו עדים למתקפה של הפחדה, של הסתה וליבוי אש ושנאה", אמר הערב לסרי. "אני מבקש להרגיע: האופי של אשדוד לא ישתנה; הצביון של העיר לא ישתנה".

עוד הוסיף לסרי: "אני מתכוון לשמור על הסטטוס קוו בין כל קבוצות האוכלוסיה שלנו בעיר. אשדוד היא עיר רב גונית, מבחינה דמוגרפית, חברתית ותרבותית. נשמור על כבוד הדדי. כולנו נחיה ביחד. מנהיגות שמפחידה, מסיתה ומפלגת רק כדי לקטוף מנדטים - מסוכנת לעתיד של העיר".

קמפיין ההפחדה מהחרדים (צילום: מתוך דף הפייסבוק של כצנלסון)

לסרי אף התייחס במרומז לראיון שהעניק כצנלסון, בו כזכור הבהיר כי אין בכוונתו לזמן את הסיעות החרדיות לקואליציה "אלא אם יסכימו לקווי היסוד שלי", ואמר: "אני לא עושה תנאים מוקדמים. אזמין את כולם לקואליציה מיד לאחר הבחירות ובניגוד לאחרים שפוסלים. אחרים אומרים 'אם תסכימו איתי אז..' אני לא מסכים לזה. אני קורא לכולם להצטרף אלינו".

"אל תאמיני למסיתים. אל תאמינו למפלגים. אני ראש העיר של כולם. אשדוד תהיה העיר של כולם", סיים ראש העיר המבקש להיבחר בעוד שלושה חודשים לכהונה נוספת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר