בסיוע פלסטינית

החשד ל'פיגוע שריפה': הצתת המלונית שוחזרה

שעות לאחר הארכת מעצרה של הפלסטינית החשודה במעורבות בהצתת המלונית ברחוב הנביאים, בה נפצעו הורים וילדיהם, שחזר החשוד העיקרי את השתלשלות האירוע (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת השריפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הצתת בניין בית המלון המאולתר ברחוב הנביאים בירושלים, בו נפצעו הורים וילדיהם, שוחזרה הלילה (שני) בזירה.

עד כה כזכור נעצרו שלושה חשודים במעורבות בפרשה, בהם החשוד העיקרי בהצתה ופלסטינית בת 37. בדיון בבית המשפט בו הוארך אתמול מעצרה עד ליום חמישי, אמר נציג המשטרה: "היא חשודה בניסיון רצח, הצתה על רקע לאומני של מבנה וקשירת קשר לפשע".

השופט ירון מנטקביץ' השתכנע מטיעונים אלו וקבע כי "יש כאן תיק חמור בצורה בלתי רגילה", גם בשל העובדה שתיק החקירה הוגש לבית המשפט עם הודאות של כמה מהמעורבים.

כאמור, במסגרת התקדמותה של חקירת המשטרה, הגיעו הלילה החוקרים, יחד עם החשוד העיקרי, מוחמד ג'עבר ממזרח ירושלים, למבנה בו אירעה ההצתה, שם הוא שחזר בפניהם את האופן בו על פי החשד הוא הצית את בניין הדירות ואת השתלשלות האירוע באותו לילה.

תיעוד מהשטח (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בתוך כך, חל שיפור במצבם של פצועי השריפה - ארבעת בני משפחת עוז שהגיעו לעיר כדי לחגוג יום הולדת לאב - שהיה תחילה קשה, ומבית החולים שערי צדק עדכנו כי האם ושני ילדיה כבר לא נזקקים להנשמה אף שהם עדיין בטיפול נמרץ, והאב הועבר ליחידת הכוויות בתל השומר.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "נעשות פעולות חקירה רבות על מנת להגיע למלוא חקר האמת ובמטרה להביא את כלל החשודים והמעורבים לדין. חקירת המשטרה נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר