סערת 'הקלטות גפני'

ח"כ בש"ס: המאבק ב'דגל' מזכיר את תקופת דרעי ואלי ישי

ח"כ ספרדי הצופה במתרחש בסיעת 'דגל התורה' התבטא כי המאבקים הפנימיים עם יו"ר 'דגל' משה גפני מזכירים את ימי אלי ישי ואריה דרעי: "אסון הכי גדול שיכול להתרחש לתנועה חרדית" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני ואשר עם ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין (צילום: יעקב כהן)

המאבק הפנימי ב'דגל התורה' שהוביל להדלפת 'הקלטות גפני' נמשך: בהקלטה חדשה מישיבה סגורה שפורסמה אמש (שלישי) נשמע יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני כשהוא תוקף בחריפות את חוק הלאום ואומר כי החוק נגד התורה. בינתיים, חבר כנסת בכיר בש"ס התבטא כי המאבקים ב'דגל' מזכירים את ימי המאבקים בין אריה דרעי לאלי ישי בהנהגת ש"ס המשותפת.

בהקלטה שפרסם עקיבא וויס ב'כאן' נשמע גפני כשאומר שחוק הלאום "הוא חוק שאומר דברים חמורים, אנחנו לא רוצים את זה, הכל שם אפיקורסות, מהמילה הראשונה ועד המילה האחרונה, אנחנו לא רוצים את זה".

יצוין כי במפלגות החרדיות מתייחסים בחומרה להדלפת ההקלטות, שכן הדבר יצר גל תקשורתי והסתה כנגד הציבור החרדי.

גם בתוך 'דגל התורה' יש מי שנשמע מבקר את היו"ר: "עם כל הכבוד, יש דברים שלא אומרים. כשגפני מתחיל לדבר איש לא יכול לעצור אותו. יש דברים שאומרים בשיחות עם שניים שלושה אנשים, או עם גדולי ישראל, לא בפורום שהוא יודע שהסיכוי שהוא יוקלט - וזה לא דבר שאנחנו בעדו - גבוה מאוד. כך התרחש בשבת הידועה בצפון וכך גם עכשיו".

בש"ס צופים במתרחש בסיעה הליטאית ונזכרים בימי הנהגת השלישייה עם אלי ישי לצד אריה דרעי: "יש כאן את אותם תסמינים שזוהו בימי המאבקים הפנימיים שכמעט החריבו את ש"ס" התבטא חבר כנסת במפלגה הספרדית.

לדבריו: "כשיש מי שמחפש תמיד לגרום לבכיר אחר במפלגה להיות מובך בתקשורת, ולא מעניין אותו אם על הדרך הוא פוגע בכל הציבור החרדי, זה בדיוק האסון הכי גדול שיכול להתרחש לתנועה חרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר