לא ממתין ל'דגל'

ישראל פרוש התבטא: "אני אהיה ראש עיר עוד חמש שנים"

ראש העיר אלעד לא ממתין ל'דגל' וככל הנראה קיבל החלטה להתמודד לקדנציה נוספת • בינתיים, בש"ס מתקשים להגיע להסכמות עם הליטאים בשל המחלוקות הפנימיות בהנהגת 'דגל' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש העיר ישראל פרוש (צילום: אלי קובין)

בזמן שב'דגל התורה' טרם התקבלה ההחלטה באשר לבחירות לראשות העיר אלעד, זה בשל חילוקי הדעות בתוך 'דגל' ומאבק החצרות, האם לתמוך בישראל פרוש לקדנציה נוספת או להריץ מועמד מוסכם עם ש"ס, נראה כי ראש העיר ישראל פרוש כבר מתכונן לקדנציה נוספת.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך אירוע שהתקיים בשבוע שעבר, התבטא שרוליק פרוש במהלך שיחה עם פעיל ש"ס מוכר, ואמר: "תרשום, אני אהיה ראש עיריית אלעד חמש שנים נוספות. תרשום".

מילים אלו של פרוש יכולות לחשוף טפח מהמתרחש בקרב על ראשות העיר. שכן בין 'שלומי אמונים' ל'דגל התורה' ישנו הסכם חתום על רוטציה, כך שבקדנציה הזו - על פי ההסכם - המפלגות צריכות לתמוך במועמד ליטאי, אך ככל שזה נראה כעת - פרוש מתכוון לרוץ לקדנציה נוספת.

בתוך כך, בש"ס ממשיכים לנהל משא ומתן מתקדם עם 'דגל התורה' בניסיון להגיע להבנות על מועמד ספרדי מוסכם שיזכה לתמיכה בבחירות. בקרב אנשי דרעי ישנו רצון להריץ את יוסי שטרית, איש 'דגל התורה' בביתר עלית, כך שגם ש"ס תוכל להציג "ניצחון" עם מועמד ספרדי שניצח, וגם 'דגל' תשיג "ניצחון" שאיש המפלגה זכה בראשות העיר.

עם זאת, גורמים בש"ס מספרים כי היה נראה לפני כשבועיים שהצדדים יצליחו להגיע להבנות, דבר שלא קרה: "מבחינת ש"ס לחתום עם 'דגל' עכשיו, יוסי שטרית מקובל עלינו. הבעיה היא ב'דגל' אומר גורם במפלגה הספרדית: "המאבקים הפנימיים בין החצרות גורמות לעיכוב, לא סוד שיש חבר כנסת שרוצה את פרוש ויש חבר כנסת שרוצה מועמד חדש, אנחנו תלויים בהם כרגע, הם צריכים לקבל את ההחלטה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר