"השפעה שלילית"

חדש בסאטמאר: רק 'תושבים קבועים' יתקבלו למוסדותינו

מוסדות החינוך של חסידות סאטמאר בעיר בלומינגבורג שבניו יורק, פרסמו כי "לתלמידים שמגיעים רק לפרק זמן מסויים יש השפעה שלילית", ועל כן הם לא יתקבלו כלל (חרדים, בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
חסידי סאטמר בניו יורק (צילום: shutterstock)

מוסדות החינוך בקרית 'ייטב לב' של סאטמר בעיר בלומינגבורג שבניו יורק, פרסמו בימים האחרונים החלטה חדשה, לפיה משפחות שלא קובעות את מושבן בקריה, לא יתקבלו ילדיהן למוסדות.

בהודעה שקיבלו ההורים ושהגיעה לידי 'כיכר השבת', נכתב בין היתר: "מוסדותינו הקדושים הם ברמה גבוהה מאד הן רוחנית והן גשמית. אך הורים מסויימים הציגו בפנינו בעייה, שתלמידים שמגיעים ללמוד במוסדות למשך חלק מהזמן בלבד, מביאים השפעה שלילית על הצלחתם ארוכת-הטווח של התלמידים היקרים".

ההודעה שנשלחה להורים (צילום מסך מתוך טוויטר)

לפי ההודעה, "התופעה הזו מפריעה קשות לסדר במוסדות, ולכן התאספה ההנהלה הרוחנית והגיעה להחלטה, כי בעתיד, נקבל טפסי רישום רק ממשפחות שהחליטו להישאר כ'תושבים קבועים' בקריית ייטב לב".

בהודעה פונים ראשי המוסדות גם לזוגות עם ילדים, שברצונם לשכור דירה בקריה הסגורה. "יש לשלוח את טפסי ההרשמה למוסדות החינוך שלושה שבועות לפני מעבר הדירה. אין לנו אחריות אם ילדיכם לא יתקבלו". ולמשכירי הדירות נכתב, לשים לב ולהשכיר רק למשפחות שילדיהן התקבלו למוסדות החינוך, ובכך למנוע עוגמת נפש.

יצוין, כי ההחלטה כוללת את תלמוד התורה, וכן את מוסד החינוך לבנות "בית רחל". קרית 'ייטב לב' היא חדשה יחסית, ומאז הקמתה סבלה רבות משכניה, אך כעת ניכרת התחזקות של המוסדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר