שלושה נעצרו

סוהר נתפס 'על חם' מבריח סמים לתוך כלא

סוהר בכלא רימונים נתפס כשניסה להעביר סמים לאסירים. יחד עמו נעצרו שני בני משפחה של האסירים, שעל פי החשד היו מעורבים בניסיון הברחת הסמים אל תוך הכלא (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מידע מודיעיני מדויק שהגיע ליחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) הצביע על כך, שסוהר בכלא רימונים, שנחשב כלא בשמירה מירבית, משתף פעולה עם גורמים במשפחת פשע. על פי המידע, מתוקף תפקידו הסוהר קיבל כסף על מנת להכניס סמים לאסירים.

אתמול (רביעי) בשעות הצהריים קיבל הסוהר שתי פלטות חשיש במשקל 200 גרם, שאותן היה אמור להעביר לאסירים בכלא. במשטרה חושדים כי מי שהעביר לו את הסמים הם שניים מבני משפחתם של האסירים שנעצרו אף הם.

רגע לאחר שנכנס בין כותלי הכלא כשהסמים על גופו, ולאחר שנאספו בידי צוות חקירת סוהרים מספיק ראיות, בוצעו המעצרים של הסוהר ושל שני בני משפחת האסירים ברמלה.

סנגוריהם של שני החשודים מקרב בני המשפחות, עו"ד שוקרי אבו טביק ועו"ד חי אוזן, הכחישו את החשדות. עו"ד אבו טביק הוסיף: "מרשיי מכחישים כל קשר למיוחס להם. אין לי ספק כי בימים הקרובים המשטרה תבצע פעולות חקירה שבסופן ישוחררו מרשיי ללא כל תנאי".

עורכי הדין שי רודה וירון פורר, המייצגים את הסוהר, אמרו: "מדובר בחקירה שנמצאת בראשיתה, רב הנסתר על הגלוי. מדובר בסוהר ותיק, שהמניע שלו לביצוע העבירה עדיין לא ברור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר